Er det herpes jeg har ??

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Ukendt

Er det herpes jeg har ??

Indlæg af Ukendt »

Jeg havde et lille møde med en pige for 1/2 år siden, vi endte i sengen og gadagung gadagung. Brugte selfølgelig kondom, for så er man jo på den sikre side. Right! Halvanden uge senere fik jeg et væskende udslet øverst på indersiden af låret (lysken). Var egentlig sikker på, at det var svamp. Det helede op efter ca. 1,5 uge - først i midten, så der var en rød ring af udslet rundt om. Her helede det også, men med tørre skorper. Jeg har INTET mærket til det, det har ikke kløet eller andet - og det forsvandt jo af sig selv. Troede lettet, at det var væk, men så kom det altså igen på samme sted for en lille måned siden. Forløbet har været det samme: Først et område med rødt udslet, så en ring med udslet uden om, så helling med skorper. Lyder det som Herpes for jer? Har ikke været til lægen og ikke brugt medicin - det heler jo selv.

Vil virkelig gerne høre, om andre har det på samme måde?

Klaus

Re: Er det herpes jeg har ??

Indlæg af Klaus »

Hej dig med rødt udslet. Det lyder faktisk ikke rigtigt som Herpes i mine øre. Men det med, at det kommer igen samme sted gør. Herpes er en masse små vabler med vædske i. Er dit “udslæt” også små vabler? Det kan jo også været noget andet. Mit forløb er altid det samme. Først får jeg en “sær” overfølsomhed i den ene arm, eller på låret. Føles lidt som at være solskoldet. Står på i et par dage. Og så kommer der en rød plet på penis, ca. midt på. På størrelse med en 25-øre. Det klør lidt. Der går et par dage med det, og så begynder der at komme ca. 10 bitte små blærere med diam. på ½ mm. De brister efter nogle dage. I starten vil de ikke hele. Og det er meget ømt, fordi det jo er for enden af en nerve de dannes. Og så begynder de at hele. Det tager ca. 8-12 dage før det hele er overstået og sårene er borte. Størrelsen på de angrebne område kan variere lidt. Jeg tror selv at det er rimeligt milde angreb, fordi jeg har haft HG i 20 år.

Besvar