Zoster efter oralsex

Forum for søde mennesker med et sår på læben
Besvar
Ukendt

Zoster efter oralsex

Indlæg af Ukendt »

Jeg har lige fået svar på en prøve, der viser, at jeg har eller har haft Herpes Zoster. Er der nogen, som har erfaringer med det?

Jeg fik det efter oralsex på en kvinde. symtomerne var brændende svien i munden og blærer på indersiden af kæben under tænderne i undermunden. Det forsvandt dengang efter en uge. Men siden har jeg dels været meget opmærksom på min mund, og dels synes jeg det svier på indersiden af mine læber og i mine mundvige - dog slet ik som dengang efter oralsexen.

Jeg er meget nervøs for, om det kan ha med hiv at gøre - men aids-linien siger, at det ingen sammenhæng har.

Jeg er idag begyndt at tage Aciclovir 800 mg x 5 dagligt for at se om det hjælper på min svien i munden og i mundvigene.

Det eneste der er at se, hvis det ellers har med det at gøre, er, at min tunge nogle gange mangler pappillerne i et område.

Alle erfaringer modtages og værdsættes.

Vh en fyr

Gæst

Re: Zoster efter oralsex

Indlæg af Gæst »

Har aldrig fået en zoster i forbindelse med sex, men på grund af stress og derved svækket immunsystem. Lægen forklarede mig at der kunne være følgevirkninger på op til et år efter udbruddet. Jeg fik en mindre zoster på min ryg, den kunne rigtig nok fornemmes mange mdr. efter at den var væk og der var sket ardannelse, så måske du skal give det noget tid. Det er selvfølgelig meget ubehageligt! Held og lykke

Besvar