Tegn på utroskab?

Det er jo ikke enden på dit sexliv. Fjern tabuet og skriv dine tanker.
Besvar
Uuu

Tegn på utroskab?

Indlæg af Uuu »

Hej. Jeg er overbevist om at jeg har fået herpes i underlivet. Og jeg kan ikke huske at jeg har haft det gener før.
Jeg havde ont i halsen for et styk tid siden og gik i penicillin behandling. Bagefter syntes jeg at det begyndte at klø forneden og købte canesten mod svamp. Men igår opdagede jeg en stor blære og nogle små og det smerter, brænder og klør helt vildt. Min mand siger at han ikke har oplevet noget gener og jeg er bange at han har givet mig det. Jeg har ikke været sammen med nogen anden end ham i 3 år og jeg vil helst ikke tro at han har været mig utro. Kan det være sådan at mæn oplever symptomer meget nemmere og at han har overset at han har haft det før vi møttes? Han har nemlig sagt at han har haft en bums på penis men at den forsvandt af sig selv efter en dag. Eller har han været mig utro nu 2 mdr efter vores bryllup?

Er bare så ked over det hele at jeg ikke længere ved hvad jeg skal gøre mere.

malou85
Guddommelig
Guddommelig
Indlæg: 116
Tilmeldt: 4. dec 2011, 10:51

Re: Tegn på utroskab?

Indlæg af malou85 »

Hej Uuu :)

Nej, det behøver han slet ikke at have været, så bare slå koldt vand i blodet, for det er bestemt ikke rare tanker, hverken for dig eller din mand :)

Han eller du kan begge have haft det i kroppen længe, og så har et eller andet tricket det - stress, sygdom, masser af sol osv :)

Din mand kan få taget en blodprøve, der måske kan vise, om han har antistoffer i blodet.

Din mand kan godt have smittet dig for 3 år siden, for et år siden eller to uger siden - nogle oplever ikke deres første udbrud, samt de efterfølgende som voldsomt - det kan som du skriver vises ved en enkelt lille bums på penis.

Jeg håber du er okay. Du kan i hvert fald slå de dumme tanker om utroskab ned, kan være det hjælper lidt på tristheden. Er du ked af at have fået denne sygdom, kan jeg anbefale dig at læse trådene herinde. Du kan få en masse råd, og læse hvordan folk lever med denne sygdom uden at mærke at det ødelægger hverdagen :)

III

Re: Tegn på utroskab?

Indlæg af III »

Tak malou85 det varmede mit hjerte bare at få bekræftet at det ikke behøver være utroskab. Jeg har haft en stresfyldt periode lige nu og det her var lige "the icing on the cake" så at sige. Vi snakkede mere om det for jeg følte mig klam og ulækker, og han sade at han også var bange for utroskab. Men at han var bange for at jeg havde været med nogen hvilket jeg til 100% kan sige at jeg ikke har!
Jeg har læst mange af trådene her inde på dette ekstremt hjælpefyldte sted, og er bare så glad for at jeg ikke behøver føle mig alene. Det er sgu lidt af et tabu at snakke om med sine veninder. Det er jo ingen det tør at erkende at de har problem for neden.
Det meste af panikken er nu væk. Men nu skal hverdagen og sexlivet lige håndteres. Savner jo virkeligen at dyrke sex med min mand. Men kuren skal lige virke først.
Tak og igen tak.
// emelie

malou85
Guddommelig
Guddommelig
Indlæg: 116
Tilmeldt: 4. dec 2011, 10:51

Re: Tegn på utroskab?

Indlæg af malou85 »

Rigtig dejligt at høre at I har fået snakket godt om tingene :)

Og sex behøver ikke være en by i ´Rusland, bare fordi man er ramt af herpes. Jeg dyrker selv ubeskyttet sex med min kæreste, og det tør vi godt, så længe vi begge er opmærksomme på det. Fx hvis jeg klager over smerter eller kløe, så minder man mig om at tjekke for udbrud :) Det er dejligt, man ikke er alene om det i forholdet :)

Jeg kan sagtens relatere til at man føler sig klam og ulækker - man føler sig helt fremmed overfor sig selv, for det er jo herpes. MEN 80% af dk's befolkning siges at have en form for herpes i sig. Jeg selv er sikkert blevet smittet gennem enten oralsex eller spyt.....så ikke noget med at dunke dig selv i hovedet ;)

Og nemlig, bliv endelig på siden og læs med - der kommer nye og gode råd hele tiden. Dette behøver man heldgigvis ikke dele med hele sin omgangskreds, da det er en "usynlig" sygdom :)

godt at høre du har det bedre :)

Besvar