Hvordan står det til med forskningen

Forum for søde mennesker med et sår på læben
Besvar
Lachris

Hvordan står det til med forskningen

Indlæg af Lachris »

Marts 20th, 2006 at 23:57

Hey jeg synes det er dejligt at der kommet, sådan en hjemmeside om dette emne..fordi for det første ikke er så meget hokus på dette, og for det andet er en ting, jeg har meget inde på livet hele tiden.. Jeg får så mange udbryd, at mit humør bliver MEGET dårligt hver gang det kommer, og det er ca.mindst 1 gang om md. (på munden)
Denne virus ødelægger mange ting for mig, jeg har fået den af min X-kæreste i en alder af 20 og har levet med den i 3 år snart. Oral sex er noget jeg ikke udøver længere på grund af man kan smitte uden at have udbryd, og jeg savner at kunne udøve det og modtage det…
Så mit spørgsmål er hvordan det ser ud med forskningen idag.. Da det sidste der står er fra 1998

Mit højeste ønske vil være at komme af med den virus… ! ! ! ! !

Kirstine

Re: Hvordan står det til med forskningen

Indlæg af Kirstine »

Jeg kunne ikke være mere enig med dig, ville virkelig ønske jeg kunne komme af med virussen. Men det ser ikke særlig godt ud, har fundet en engelsk hjemmeside der har virkelig meget information om det. Den skriver at der er et reseach team der arbejder på det, men det koster mange penge og tager tid, det sædvanelige. :(

Jeg kan dog stadig godt lide hjemmesiden, den har rigtig meget information og snakker også om forskellige ting man kan gøre for at mindske udbrud. :)
[Link fjernet af redaktionen]

CryBaby

Re: Hvordan står det til med forskningen

Indlæg af CryBaby »

synes nu det lyder som om dr. David C Bloom har fat i den lange ende, og såfremt jeg kunne læse arbejder han på at få råd til og tilladelse til at fører sit projekt til den del der gør det muligt at forsøge vaccinen på mennesker. Den eneste datomærkede artikel jeg fandt er lige akkurat et år gammel, og det går mig lidt på at jeg ikke kan finde et konkret link til forskningen, men holder modet oppe og drømmer om en kur!

kama
Helgen
Helgen
Indlæg: 69
Tilmeldt: 29. feb 2012, 21:48

Re: Hvordan står det til med forskningen

Indlæg af kama »

Jeg ville høre om det ikke er muligt for administratoren at få slettet alle de spamindlæg, der efterhånden er kommet på hjemmesiden? Jeg ved ikke om nogen af de andre, reelle brugere, også er ved at være ret trætte af alle de falske profiler med spamindlæg til følge (f.eks. elle dem, der henviser til potensmidler, eller dem, som står på græsk).

Jeg har forsøgt at sende en email (fra min konto her) vedrørende problemet til admin, men uheldigvis vil den ikke sendes, men bliver bare liggende i udbakken, ligegyldigt hvad jeg gør for at få den sendt. Jeg foreslog, man evt. kan mindske problemet, ved at bede om indtastning af et kodeord (ved indtastning af indlæg), der består af både små og store bogstaver, samt tal. Denne sikkerhedskode, vil så ændre sig for hver ny meddelelse, der bliver skrevet. Så vidt jeg ved, fungerer det rigtig godt på andre sites.

Arenze86
Guddommelig
Guddommelig
Indlæg: 135
Tilmeldt: 25. aug 2008, 21:17

Re: Hvordan står det til med forskningen

Indlæg af Arenze86 »

Se indlægget jeg har skrevet i "Herpes Simplex Virus 2"

De ligger i din udbakke fordi admin ikke har læst dem endnu. Så snart de er læst forsvinder de.

Jeg gør alt hvad jeg kan for at holde spam nede, men der kommer tæt på 200 spam indlæg om dagen, og jeg er alene om at fjerne det.
Men prøv at se det andet indlæg :)

malou85
Guddommelig
Guddommelig
Indlæg: 116
Tilmeldt: 4. dec 2011, 10:51

Re: Hvordan står det til med forskningen

Indlæg af malou85 »

Arenze86 skrev:
> Se indlægget jeg har skrevet i "Herpes Simplex Virus 2"
>
> De ligger i din udbakke fordi admin ikke har læst dem endnu. Så snart de er
> læst forsvinder de.
>
> Jeg gør alt hvad jeg kan for at holde spam nede, men der kommer tæt på 200
> spam indlæg om dagen, og jeg er alene om at fjerne det.
> Men prøv at se det andet indlæg :)

Det er sådan en skam, at admin ikke snart gider gennemgå sin mailindbakke, for ville rigtig gerne hjælpe dig stadig:)

Arenze86
Guddommelig
Guddommelig
Indlæg: 135
Tilmeldt: 25. aug 2008, 21:17

Re: Hvordan står det til med forskningen

Indlæg af Arenze86 »

Du skulle gerne være redaktør nu :)

Besvar