Kære venner

Tal direkte med ligesindede mennesker
Besvar
KRS 108
Indlæg: 1
Tilmeldt: 6. aug 2009, 15:21

Kære venner

Indlæg af KRS 108 »

Jeg er fyr på 32 og har fået virus HPV 2 for ca. 2-3 år - symptomer er lidt kløen, rødme bag forhuden og går væk efter et par dage. Jeg tænker på om det er et udbrud, da andres beskrivelser lyder meget alvorligt?
Forebyggende bruger jeg "Longo Vital" til styrke af immunforsvaret - naturmedicin 3 piller dagligt - det skulle stimulere slimhinderne på en god måde.
Sex-lyst helt nede. Har det så dårligt med at være sammen med rask partner med kondom. Tænker, at jeg er nødt til at finde en partner som også har sygdommen - kan ikke klare, at udgøre risiko for en rask.
Jeg går ud fra, at det er ok at søge en "ligesindet" pige via dette forum?
Fyr, KBH

Verdegast
Indlæg: 7
Tilmeldt: 20. aug 2009, 14:35

Re: Kære venner

Indlæg af Verdegast »

Hej KRS,
Nu er jeg hverken admin eller pige - men jeg synes det er en god idé at bruge denne del af siden til at annoncere den slags. Jeg er også lidt på udkig. Er 30 og bor i Nordjylland. Har en profil på en datingside mid billeder etc, som man godt kan få et link til hvis man spørger pænt :-)

Valentina30
Indlæg: 4
Tilmeldt: 24. sep 2009, 09:12

Re: Kære venner

Indlæg af Valentina30 »

Selvføldig er det okay at søge efter ligestillede, her inde. Hvor skal vi ellers gøre det !!! Er så forarget over at os med den skumle, invaliderende virus, i den grad bliver ladt i stikken !!! Den står ikke engang på sundhedsstyrelsens hjemmeside over smitsomme sygdomme !!! Det gør klamydia, og den kan behandles med en pille. Ganske absurd, når man tænker på hvor meget den fylder i ens liv. Blev selv smittet for 8 år siden og har haft en del nedture, lige siden. Har det dog kun i mild grad, men det gør ondt, man kan smitte andre og værst er det når man skal fortælle en ny fyr det. Har dog indtil videre ikke haft problemer med det, men man frygter det altid. Har haft én kæreste med herpes og det var dejligt befriende, for så var der ingen smitterisiko og heller ikke noget at skamme sig over. Jeg kunne godt tænke mig en kæreste igen der selv har herpes, da det gør det hele så meget nemmere. I udlandet har man en datingside for folk med herpes, hvorfor kunne man ikke lave lignende tiltag herhjemme. Eller i det mindste bare oprette nogle kontaktsider. Syntes at det er super med denne side, men fatter ikke, at der ikke er flere valgmuligheder !!!
Jeg bor i Vejle egnen, og min behandler vil prøve at håndplukke nogle af hendes patienter til en sludregruppe. Hun har mange patienter med denne lidelse, og er klar over at det er et kæmpe tabu og at der er brug for mere folkus på problemet.
Skriv, hvis vi du har lyst til at være med i gruppen eller du syntes at vi skal holde en anonym fest :-)
Når 30 % af den danske befolkning har herpes G. må der være mange derude, der har brug for at møde ligestillede.

Verdegast
Indlæg: 7
Tilmeldt: 20. aug 2009, 14:35

Re: Kære venner

Indlæg af Verdegast »

Hej Valentina,
Nu bor jeg godtnok et stykke fra Vejle, men kunne godt lokkes til at rejse efter en fest ;) Mht. datingsider er der forholdsvis mange danskere på positivesingles.com og herpesdating.com....

K.

Besvar