Er er mine mange års erfaring

Har ernæring en indflydelse på dine gentagne udbrud ?
Besvar
M

Er er mine mange års erfaring

Indlæg af M »

Jeg har levet med Herpes G. i mange år, smittet af herpes S.
Jeg vil her opsummere mine erfaringer.
Efter gentagne udbrud ved samme sted vandrer udbrudene og forekommer ikke mere på tidligere angrebne steder.
Er immunforsvaret i orden forekommer der faktisk ikke udbrud.
Jeg styrker immunforsvaret ved at indtage Vitamun, et kosttilskud med mange vitaminer, mineraler og urter, og det virker.
Efter indtagelse af chokolade kommer der eftet nogle dage udbrud.Derfor holder jeg mig fra alt hvad der indeholder cacao/chokolade.
Stress er heller ikke godt for herpes.

Og Bjarne du skriver at du har haft lidt problemer med ben og fod.
Så vil jeg lige høre om der er andre der har oplevet Fysiologiske problemer.?
Eller der har haft synsforstyrrelser?

Hilsen en mand
M.

moz

Re: Er er mine mange års erfaring

Indlæg af moz »

Hej,

Ja, jeg har haft synsforstyrelser. Det er som som om, at man har fået noget i øjnene. Det kommer specielt når det er varmt.

Jeg har haft herpes i det ene øje i 8 år og tager 800 mg- Aciclovir om dagen. Det holder det nede, men så snart jeg fejler det mindste, får jeg udbrud.
Det har netop smittet sig til mit andet øje, hvilket må være tegn på, at virus' er begyndt at vandre i kroppen.

INgen tvivl for mig om, at udbryd kommer ved nedsat immuneforsvar. Jeg vil forsøge at styrke dette med vitaminer.

Mvh
En mand på 30

anonym

Re: Er er mine mange års erfaring

Indlæg af anonym »

Jeg har lige for 2 dage siden fået konstateret herpes. hvor lyder det frygteligt at du nu har det i begge øjne! det lyder som den mest ubehagelige sygdom... held og lykke..

Musen

Re: Er er mine mange års erfaring

Indlæg af Musen »

Ej der er lige gået et lys op for mig.
Hvordan kommer din herpes i øjnene til udtryk? Har du knopper ved øjnene?
Jeg har i perioder kløende øjne, men har ikke høfeber eller øjenbetændelse. Det kommer specielt når det er varmt eller lige inden regnvejr.....
Jeg har haft to kraftige herpesudbrud i underlivet, og nu har jeg fået knopper over hele kroppen, men ved ikke om det kan være herpes? Har nogen af jer prøvet det?

Besvar