Op med hovedet ven!

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Glad

Op med hovedet ven!

Indlæg af Glad »

Hey alle

Jeg vil bare komme med en opløftende nyhed. Jeg har tidligere skrevet et par ulykkelige opslag herinde, og vil bare sige jeg har fundet en dejlig mand, der ikke har det mindste problem med min diagnose (HSV2). Vi har været sammen et halvt års tid, vi bruger ikke kondom, han er ikke smittet - og samtidigt har jeg fået bedre styr på mine udbrud ved at tage Olivir, Lysin og Longo Vital.

Jeg vil også anbefale alle at høre podcasten “herpes” fra Østrogenial. Den er super informativ og sætter tingene i et godt og mindre dramatisk lys, end hvad ens eget hoved tit kommer til ;) .

God vind. Det skal nok gå.

Faxen

Re: Op med hovedet ven!

Indlæg af Faxen »

Dejligt at høre. Det gælder om at få de positive historier frem i lyset. Jeg holder selv mine udbrud i skak med Lysin, LongoVital og Urtepensil... egentlig er det ikke udbruddet der fylder, men nok mere tanken om hvornår det næste dukker op😉
Heldigvis er jeg nu gennem det første år, og der er længere imellem dem. Desuden har jeg læst at flere har helt undgået udbrud ved at spise vegetar/vegansk kost. Det giver egentlig god mening da indholdet af arginin er sparsomt.... på nær nødder, frø, kerner og mandler.

Pas på hinanden og nyd foråret!

Besvar