Fik konstateret herpes virus 2 i tirsdags. Er så ked og fustreret

Besvar
123mk321
Indlæg: 1
Tilmeldt: 19. sep 2019, 22:56

Fik konstateret herpes virus 2 i tirsdags. Er så ked og fustreret

Indlæg af 123mk321 »

Jeg er en kvinde på 29 år, der idag for 2 dage siden fik konstateret herpes i den nedre region.
Jeg har været sammen med min kæreste i 3 år.
Vi havde sex sidst om søndagen, der kunne jeg godt mærke bagefter jeg vist havde fået en lille rift, da det lige sveg en lille smule bagefter. Nå, det tænkte jeg ikke videre over. Op af tirsdag, blev det værre og værre og sent om aftenen sveg det helt vildt når jeg tissede og der kom store blæner på "blomsten" hele vejen fra den ene ende og om til den anden! Det ligner bogstavelig talt et trafik uheld dernede og det gør sindsyg ondt.!! Nå, men jeg gik jo helt i panik og morgenen efter fik jeg en akut tid hos lægen og fik derefter konstateret at det var fucking herpes.! :'( :'( !! WTF!!

Min kæreste var mindst ligeså forbavset, fustreret og trist som jeg var! Noget andet var vi begge pludselig havde en voldsom mistro til utroskab, for vi har jo været sammen mange gange uden der er sket noget. Og jeg har aldrig mærket noget som dette overhovedet, før efter den søndag!

Min kæreste har fået en tid ved lægen på mandag til en blodprøve.
Men han har ingen symptomer overhovedet! Kan man så godt se det ?! Og kan han godt være heldig ikke at have det. Jeg føler jo lidt han har smittet mig, men hvorfor har han så slet ikke mærket, eller set noget ?! Kan man garanterer man kan se noget i den blodprøve ?

Jeg har fået piller jeg skal tage i 10 dage, nu har jeg taget dem tirsdag-onsag-torsdag og jeg kan ikke mærke forskel endnu! Hvornår begynder de at virke :'(

Jeg har ikke mere væske i kroppen, fordi jeg bare har grædt og grædt og grædt. Jeg føler mit liv er gået i stå.

Jeg føler mig virkelig ulækker og jeg går og vasker fingre konstant og kan ikke li og komme tæt på folk fordi jeg har en syg tanke om jeg smitter alt og alle.

Jeg kan heller ikke lade være med at tænke at hvis jeg bliver alene engang, finder jeg da aldrig en ny mand, med sådan en titel ! Jeg har lyst til at snakke med nogen om det, men jeg har ikke lyst til folk skal vide det. Jeg føler jeg står alene i verden med den her . ! Jeg kan slet ikk håndtere det her selv :'(

Sunny
Indlæg: 2
Tilmeldt: 28. sep 2019, 20:49

Re: Fik konstateret herpes virus 2 i tirsdags. Er så ked og fustreret

Indlæg af Sunny »

Kort svar er at ja man kan godt have det uden nogensinde at have haft symptomer eller udbrud, jeg blev også selv smittet af en der aldrig har haft udbrud eller vist at hun havde det, men ja der er jo altid en tvivl der ligger og nager.. har dog valgt at lade hende komme den til gode da 80% faktisk ikke ved de er smittet..
Jeg vil dog næsten sige med sikkerhed at han må have det (der kan dog godt være tilfælde hvor man først får udbrud år efter man er smittet, men det er meget meget sjældent)

Q1981
Indlæg: 1
Tilmeldt: 12. jan 2020, 17:20

Re: Fik konstateret herpes virus 2 i tirsdags. Er så ked og fustreret

Indlæg af Q1981 »

Jeg forstår udemærket din frustration blev selv smittet i tirsdags af en jeg ofte har mødtes med. og har da et unægteligt had til den person nu skal lige siges at det viste sig han hade et udbrud han ikke oplyste om før jeg fik kigget ordenligt efter og konfronterede ham med det men der var det jo ligesom for sent.
Min tanken omkring dwt med at skulle leve med det her har jeg det bestem ikke nemt med. Er også single og tænker ok det kræver vidst også den rette mand hvis jeg skal oplyse en om det.
Er endnu mere frustreret fordi man jo heller ikke ved hvor ofte man får de her udbrud det Jo forskelligt fra person til person.
Har dog ikke fået oplyst hvilken slags jeg er smittet med da jeg endnu ikke hade blænder da jeg var ved lægen som satte mig i en behandling med det samme selvfølgelig.

Besvar