Hvad stiller man op med toiletbesøg?

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Sepideh
Indlæg: 3
Tilmeldt: 1. feb 2018, 18:00

Hvad stiller man op med toiletbesøg?

Indlæg af Sepideh »

Kære allesammen.

Jeg står desværre i denne her møg situation som jer alle andre, jeg er i sidste uge blevet smittet af herpes G. Af min kæreste. Jeg har allerede været igennem hele molevitten (shit en omgang!) jeg er kommet på denne her pille kur som tydeligvis har hjulpet, virussen har dog ikke sluppet mig helt endnu, jeg kan sagtens tisse uden nogen form for smerter nu, men jeg kan simpelthen ikke kommen af med min afføring - jeg græder af smerte og opgiver at prøve overhovedet - Hvad er jeres erfaringer med dette, har i nogle råd der hjælper? Har aldrig i mit liv været SÅ oppustet og det er tredje dag i dag at jeg ikke har kunne gå på toilet. :-(

Mvh.

Sepideh

Øster

Re: Hvad stiller man op med toiletbesøg?

Indlæg af Øster »

Drik aloe vera fra forever Living 3 gange dagligt i 2 uger, det hjælper mod din mave og heler
Tag garcin hvidløgspiller 3 gange dagligt i 2 uger
Jeg drikker også økologisk hørfrøolie
Min hud er pæn og får ikke rigtig udbrud

Sepideh
Indlæg: 3
Tilmeldt: 1. feb 2018, 18:00

Re: Hvad stiller man op med toiletbesøg?

Indlæg af Sepideh »

Tusind tak for svar. Det vil jeg helt sikkert prøve.

Øster

Re: Hvad stiller man op med toiletbesøg?

Indlæg af Øster »

Det håber jeg du ville!
Det har hjulpet mig meget og efter en uge kunne jeg mærke forskel!
Dvs. Jeg har haft konstante udbrud i 6 måneder indtil jeg kom i forebyggende behandling men det hjælper ikke 100% - jeg fik stadig blister sår i skeden efter sex! - det var mit største problem, blære på huden var ingenting i fht de blister sår, når man har kæreste er det ikke spor sjov.
Jeg har seriøst prøvet alt der er foreslået på diverse net sider, men efter jeg begyndte på at spise hørfrøolie af høj kvalitet, aloe vera drik og stærke hvidløgspiller har jeg faktisk mere eller mindre fået mit liv tilbage uden smerter og udbrud :)
Jeg kan anbefale at købe tea tree olie i Matas og smøre på sår også i numsen det tager smerterne og man kan bevæge sig uden man mærker til det :) men i små mængder på en vatpind - det lugter grimt men det hjælper

Øster

Re: Hvad stiller man op med toiletbesøg?

Indlæg af Øster »

Desuden kan jeg spise hvad jeg vil også nødder, chokolade osv
Jeg tager heller ikke L-lysine, det havde ikke virkning på mig overhovedet :)
Tag A-vitamin, B-vitamin, magnesium, zink (80 mg)! Man er i underskud når man har herpes! Og tag longo vital

Alt er naturligt og skader ikke på kroppen

Jeg håber du kan bruge det som hjælp :)

Sepideh
Indlæg: 3
Tilmeldt: 1. feb 2018, 18:00

Re: Hvad stiller man op med toiletbesøg?

Indlæg af Sepideh »

Du er for skøn! Tusind tak skal du have for alle dine super gode råd! Giver det hele et forsøg, også håber jeg at jeg også har heldet med mig! 🙏🏼

Besvar