Oral sex med mig som kvinde ?

Det er jo ikke enden på dit sexliv. Fjern tabuet og skriv dine tanker.
Besvar
En lidt fortvivlet ung kvinde

Oral sex med mig som kvinde ?

Indlæg af En lidt fortvivlet ung kvinde »

Dejligt at se at der findes denne side hvor der også er indput fra andre smittede. Jeg fik igår konstateret at jeg det udbrud jeg har på hele underlivet er herpes…det er jeg selvfølgelig VIRKELIG ked af og for at være ærlig, også lidt bange ved. Det gør så ufattelig ondt, og der blir grædt mange tåre i smerter på toilettet og i badet.
Jeg er i fast forhold og er selvfølgelig bange for evt. at komme til at smitte min kæreste(han tar hen og blir undersøgt selv inden længe). Mht. intimitet i fremtiden kan jeg være lidt nervøs…selvfølgelig vil vi nu sikre os EXTRA godt ind med beskyttelse.

Men er der nogle der kan svare mig på:
Hvis ingen af os har udbrud, vil det så stadig være farligt at han slikker mig? (fra hva jeg kan læse vil jeg tro svaret er JA). Det er jo nemmere den anden vej rundt, så kan han jo bare bære kondom imens, men det er lidt sværere hvis det er mig der skal forkæles.
Det kan synes pinligt at skrive om dette…men jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med at muligheder for fremtiden og ikke kun alle de begrænsninger jeg synes at se for tiden.
TAK hvem end der vælger måske at respondere!
MVH. En lidt fortvivlet ung kvinde

P

Re: Oral sex med mig som kvinde ?

Indlæg af P »

Juni 21st, 2006 at 14:33

Til dig der lige har fået konstateret herpes.

Jeg har selv herpes på kønsdelene og første udbrud gjorde pisse ondt for at sige det mildt! Men derefter har det ikke været så slemt.

Mht. oral sex, så kan det godt være lidt svært at forholde sig til i starten, men efterhånden som man accepterer at man nu har herpes, bliver det meget nemmere at håndtere! Undersøg hvad herpes indebærer eks. på nettet og tal med din læge om det. Det er ikke noget at bekymre dig om!!!
Jeg har haft herpes i godt et år nu, og har haft omkring 10 udbrud det første år, så jeg er rimelig hårdt ramt. Dog er mine udbrud næsten usynlige, så det er ikke noget jeg fysisk mærker særlig meget til.
Mit Råd til dig er at du skal være opmærksom på din krop og holde godt øje med symptomer på evt. kommende udbrud. Hvis du gør det vil jeg mene at du roligt kan modtage oralsex af kæresten!
Jeg ved at der jo er en lille bitte chance for at smitte selvom du ikke har nogen udbrud, men sådan er det jo også med forkølelsessår, som jo også er herpes.
Hvis din kæreste eksempelvis har haft et forkølelsessår (herpes på munden), kysser I ikke mens han har det, men når det er væk kysser i igen, selvom der er en lille chance for smitte!
Jeg vil egentlig lidt frem til at herpes er herpes… om det sidder på munden eller på kønsdelene er jo i virkeligheden fuldstændig ligegyldigt… Det er bare lidt tabu når det er under bæltestedet!
Så mit råd til dig er at du skal være opmærksom på din krop, undersøg selv evt. på nettet, tal med din læge, og dyrk massere oralsex:-)

Jeg har selv levet efter det i det sidste års tid. Jeg har fast kæreste, som ikke er smittet, men alligevel dyrker vi udelukkende ubeskyttet sex. Jeg er bare opmærksom, og hun kender til den lille risiko der er for at blive smittet selvom jeg ikke har symptomer… Hun er ikke blevet smittet endnu, og bliver det forhåbentlig heller ikke.
Og til sidst!!! Husk på at der ikke er tale om andet end en “hudlidelse” og at godt en fjerdedel af alle sexuelt aktive personer er smittet!! Så du er ikke alene…
Fat Mod
MVH P

Ukendt

Re: Oral sex med mig som kvinde ?

Indlæg af Ukendt »

Jeg har fået konstateret Herpes type 2, for ca 1 1/2 år siden, og har haft gentagende udbrud, som har været, meget smertefulde. Jeg har ikke været i et seksueltforhold siden, og det er ved at gå mig lidt på.

Men jeg er hundeangst for at dyrke sex, og syns ikke det er særligt fedt at skulle, fortælle at jeg har Herpes. Jeg er usikker på om jeg tør modtage oralsex, når jeg ikke er i udbrud… Er der nogen der kan give mig et råd?

Anonym

Re: Oral sex med mig som kvinde ?

Indlæg af Anonym »

Nu ved jeg, det er en lidt gammel post, men jeg tænkte, jeg ville svare alligevel, hvis nogen skulle læse det.

Da jeg talte med min læge, sagde han, at det kun smittede via væsken i blærene, og grunden til, det kunne smitte ellers, var, at der kunne være enkelte blærer, som man ikke har opdaget. Så undersøg dig selv grundigt. Jeg har dog læst anderledes på nettet, så jeg ville ikke satse mit eget liv på det, hvis jeg kan sige det sådan.

Hvis du vil være helt sikker på ikke at smitte, kan I bruge film ("madpakke-film") til at lægge mellem tungen og kønsorganerne - så er I sikre :-)

Besvar