I kan da sagtens have et normalt liv!

Det er jo ikke enden på dit sexliv. Fjern tabuet og skriv dine tanker.
Besvar
Hende, der er midt i 30´erne

I kan da sagtens have et normalt liv!

Indlæg af Hende, der er midt i 30´erne »

Marts 6th, 2007 at 10:43

Jeg har haft herpse G i godt og vel 15 år, men har ikke været plaget af mange udbrud. Der gik 3 år inden jeg fik min 2. udburd og derefter har jeg haft 1-2 udbrud om året). Det har altid været i forbindelse med anden sygdom, især infektioner og penicillinbehandling, hvor jeg har fået svamp - og udbrud. Til jer der er nervøse omkring fast forhold, så er jeg gift og har to børn, så man kan sagtens have et helt almindeligt liv selvom man har herpes G.
Jeg har læst signalerne at kende før jeg får udbrud. Jeg får meget ondt i iskias-nerven i det ene ben!. Det lyder mærkeligt, men det føles somom udbruddet "angriber" nerven, så jeg har ondt fra indersiden af låret og ned til under foden. Er der andre der har lignende erfaringer?

Hende, der er midt i 30´erne

Pia

Re: I kan da sagtens have et normalt liv!

Indlæg af Pia »

April 19th, 2007 at 10:45

For mig, der har haft herpes G så langt tilbage jeg kan huske - er nu 52, er mine symptomer præcis som du “Hende, der er midt i 30′erne” beskriver.
Udbruddet kommer der hvor man har “smilehul” på ballen - og smerterne løber langs nerven i benet - inderside af låret- over knæet- forside af skinneben-og foden.

Jeg lever i et normalt parforhold - oral/alm sex - dog ikke under væskende udbrud.

Jeg har netop sluttet en ACiclodan-kur på en uge 800mg 5x daglig - og jeg kunne mærke når pillens virkning stoppede, så det havde en klar virkning - nu vil jeg prøve en langtids kur med 400 mg 2 x daglig for at se om det kan holde udbruddene væk.
Salve har aldrig haft nogen effekt.

Besvar