Blodprøven var negativ selv om min læge siger det

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
T

Blodprøven var negativ selv om min læge siger det

Indlæg af T »

Januar 15th, 2008 at 13:31

Jeg har fået konstateret herpes G for et par uger siden. Jeg fik første udbrud for 4 måneder siden. Dagen inden jeg skulle ud og rejse i et kvart år. Det var meget smertefuldt og jeg vidste ikke hvad det var.

Da jeg kom hjem havde jeg været til lægen i to forskellige lande, og i alt på hospitalet 4 gange. Jeg er blevet testet ved blodprøve 2 gange, og de var begge negative.
Alligevel kunne min læge da jeg kom hjem med stor sikkerhed sige at jeg HAVDE herpes ved at se på det. Da jeg selv troede jeg havde herpes, bad jeg to tidligere partnere blive testet, men begge siger de var negative. Det er jo lidt underligt, for jeg skal jo have fået det et eller andet sted fra.

Men hvis jeg blev testet neg, selvom jeg havde det, kan det jo være det samme med dem. Er der andre der har den slags erfaringer med blodprøver?

Gæst

Re: Blodprøven var negativ selv om min læge siger det

Indlæg af Gæst »

Jeg har fået at vide af min læge, at blodprøven ikke er sikker, da man skal have dannet en vis mængde antistoffer før det kan ses ordentlig i en blodprøve. Så man skal have haft det i et pænt stykke tid, før blodprøven giver det rigtige resultat. Få lavet en podning, når du har udbrud - så får du et mere sikkert svar.

Besvar