Nogen der har erfaring med Zelitrex ?

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Ukendt

Nogen der har erfaring med Zelitrex ?

Indlæg af Ukendt »

ja så blev det så MIN tur til en omgang Herpes..det er et smertehelvede,… har i dag (det startede for 2 dage siden) fået pincilin ZELITREX skal tag 2 stk 3 gange dagligt... men da jeg ingen erfaring har med disse piller kunne jeg godt tænke mig at høre fra en som har.. puha det har været en hård dag, har knap kunne gå, så ondt har det gjort. øv

sarah
Indlæg: 2
Tilmeldt: 22. maj 2008, 10:39

Re: Nogen der har erfaring med Zelitrex ?

Indlæg af sarah »

jeg har lige fået en recept på det hos en hudlæge i dag. har taget det før i 5 dage og det gik over, men fik herpes igen lidt efter.
nu skal jeg på en forebyggendene kur jeg skal tage zelitrex i 4 uger. regner bar ikke med at det virker. da jeg snart har haft herpes i et halvt år med udbrud konstant dog en uge efter hver kur hvor det er væk.
er desperat efter at få herpes til at gå væk da jeg bliver meget træt osv.
så jeg må hoppe på pillerne igen, igen!! man føler sig bar helt alene, lægerne er ikke til meget hjælp!!!

Kristian
Samaritan
Samaritan
Indlæg: 36
Tilmeldt: 26. jan 2008, 12:16

Re: Nogen der har erfaring med Zelitrex ?

Indlæg af Kristian »

Jeg har haft udbrud i et væk i 6 måneder. Var hele tiden død træt udmattet. Føltes som om jeg havde influenza det meste af tiden. Så prøvede jeg for første gang at tage Aciclovir tabletter. Det fik udbrudene til at holde op. Spiste 5 om dagen (200 mg) i nogen tid, og gik så ned på 2 om dagen. Men jeg bliv ved at være meget træt, og det snurrede hele tiden i huden. Prøvede at holde op med at tage dem i korte perioder, men fik straks et udbrud igen. Begyndte at blive desperat efter at slippe for udbrudene, så jeg spurgte min læge om jeg måtte prøve Zelitrex. Det fik jeg. Kostede dog 1.000 kroner for 60 tabletter. Det er ca. 10x så dyrt som de andre alm. (De almindelige fik jeg iøvrigt en del udslet af.)
Så spiste jeg Zelitrex i ca. 1 måned. Og det føltes ikke som den store forskel. Men jeg holdt op med at være så træt. Og mine udslæt gik stille væk. Men den murren i huden holdt ikke op. Og så besluttede jeg atter at prøve at droppe dem igen for en periode. Fik ikke flere udbrud, og efter en 2 uger ca., holdt det op med at murre i huden. Og nu er udbrudene holdt helt op.
Der er naturligvis ikke belæg for at sige at det skulle være pga. tabletterne at jeg fik knækket rækken af udbrud. Men det er mit indtryk. Og jeg opfatter at der er en lignelse til en af mine kommarater som altid siger; "Det kan ikke nytte noget at tage 1 hovedpinepille. Tag 2 for ellers går pinen ikke væk, og så skal du alligevel tage 1 mere om lidt. Så spis du hellere 2 nu, og få den stoppet."
Så jeg var glad for Zelitrex. Men med den pris, må jeg sige at det ikke er bolcher.

amj

Re: Nogen der har erfaring med Zelitrex ?

Indlæg af amj »

Jeg har recept på zilitrex og tager en hver dag. Startede også ud med at dosere som en kur på 5dage a 5x500g per dag. Men straks efter kuren, var det det samme igen.. nu tager jeg 200g en gang dagligt og det holder heldigvis det værste væk, dog en snorren og prikken engang imellem. Men shit det er dyrt! :( desværre nødvendigt.

Besvar