Cheer up !

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Ukendt pige

Cheer up !

Indlæg af Ukendt pige »

Oktober 18th, 2007 at 10:50

Puha, har lige læst alle jeres breve og ja det er super rart ikke at være alene. Jeg er en pige på snart 24 og har kun haft herpes G i omkr. ½ år. Min største bekymring er det med parforhold. Er single så hvad nu når jeg møder en og vi kommer til det punkt hvor man vil lidt mere, er bange for at han vil synes at jeg er ulækker og hellere vil have en ***** der er rask og ren :( det er lidt trist, men det er vel mere psykisk for kan personen godt lide en overskygger det vel at man har den sygdom.

En anden ting er aldrig at kunne dyrke sex uden kondom mere!!! Det er simpelthen en katastrofe, der er ikke noget bedre uden det der gummi imellem, så det er også meget trist :(

Især at man ikke rigtig ved med sikkerhed og det smitter når der ikke er udbrud, som jeg har læst dyrker nogen jo faktisk ubeskyttet sex imellem udbrudene…

Piger ved ikke om i har hørt om det men min læge har sagt at den virus kan gå op og skabe kræft i livmoderen/æggestokkene, så tag lige ind og få taget sådan en celleprøve test…

Har udbrud lige nu og det er bare noget bæ altså.. håber ikke at når jeg finder en, at han så synes at jeg er ulækker eller beskidt.. eller han hellere vil have en han kan kneppe og slikke uden bekymringer iiiiiiih…

Forresten har jeg da læst at det kan smitte fra mund til mund, fra kønsdel til kønsdel og fra mund til kønsdel.. men min veninde som er ved at uddanne sig til kosmetolog har lige lært at HSV 1 og HSV 2 er helt forskellige viruser og man kan derved ikke blive smittet med HSV1 (som er på munden) på kønsdelene og omvendt..

Jeg vel prøve med en masse vitaminer og aminosyrer præparat for gider ikke de her lorteudbrud..

snøft har ellers altid været rask.. så ved ét enkelt engangsknald med en fyr jeg har kendt i 5 år gik det galt … buuuhuuuu det er sq til at hyle over..

men næææ nej vi er stærke, det er jo ingenting i forhold til alle mulige andre sygdomme og lidelser.. so cheer up!!

Camilla

Re: Cheer up !

Indlæg af Camilla »

Oktober 25th, 2007 at 9:33

Hej
Min gyn siger at man ikke smitter imellem udbrud!
Det vil i øvrigt hjælpe dig rigtigt meget, hvis du tager p-piller ud i en kører! og kun får mens 4 gange om året.. da det i starten bliver provokeret frem af hormonsvingninger!
Det hjalp mig helt vildt!
Det din veninde lige har lært i skolen passer ikke!
Jeg har nemlig hpv1 for neden!
Så deres matriale må være forældet!
Før i tiden var det sådan.. men ikke mere.
Du kan få taget en blodprøve og finde ud af hvad du i virkeligheden har!
Jeg kan tøste dig med at udbrudene bliver mindre og mindre.
Jeg har haft mit i 4 år og de sidste 3 gange har der ikke engang været virus idet!
Så kan jeg fortælle dig at 80% af danmarks befolkning er smittet. og ca 40% har det på kønsdelene.
Så det vil sige at du sagtens kan ha fået det for 5 år siden og det så bare har ligget i dvale i din krop!
Selvfølgelig skal du sige det til din partner.
Men du kan jo også bede ham om at blive testet. måske han allerede har det. bare uden udbrud!
Knus fra Camilla

NyGammel

Re: Cheer up !

Indlæg af NyGammel »

citat 2: "Piger ved ikke om i har hørt om det men min læge har sagt at den virus kan gå op og skabe kræft i livmoderen/æggestokkene, så tag lige ind og få taget sådan en celleprøve test…"
Dette er forældet viden. Før i tiden troede man dette, men man har senere fundet ud at dette kun gælder for kønsvortevirus. Så der er jo ihvertfald den ting at glæde sig over....:-)



citat 2: "...og de sidste 3 gange har der ikke været virus i det."
Hvad mener du med det? Hvordan kan det være?

Besvar