Symptomer? HSV 1 og 2

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Pige88
Indlæg: 2
Tilmeldt: 12. jun 2019, 16:38

Symptomer? HSV 1 og 2

Indlæg af Pige88 »

Hej alle.

Siden jeg var helt lille har jeg haft HSV 1 og blev for cirka ni år siden også den "heldige vinder" af HSV 2. Jeg har med mellemrum været ramt af forkølelsessår, men i underlivet har jeg kun haft få udbrud på de 10 år. I de sidste par måneder har jeg haft yderst travlt på mit job og det har resulteret i flere udbrud. For en måned siden fik jeg blister i underlivet og ved munden. Jeg havde influenza lignende symptomer og følte mit underliv brændte, havde ondt i lysken og lænden, inden der kom blister. Jeg kunne mærke de samme symptomer for lidt over en uge siden og kontaktede min læge, der gav mig Aciclodan. Jeg synes stadig jeg har smerter i underlivet og ved lysken, dog er det aftaget. Jeg har hele tiden følt mig meget oppustet og min mave rumler enormt meget. Oplever i også det? Jeg har svært ved at hitte ud af om det er symptomer på herpes eller bivirkninger fra medicinen?

God aften.

Kh

Ani

Re: Symptomer? HSV 1 og 2

Indlæg af Ani »

Hej, jeg oplever lige nu samme symptomer. Følte mit underliv brændte i nat og oplever også ondt i maven, men det kan selvfølgelig bære i forbindelse med medicinen?
Kunne være rart at vide om der er andre der oplever det samme?
Mvh. Ani

Gæst

Re: Symptomer? HSV 1 og 2

Indlæg af Gæst »

Min mave rumler også rigtig meget af medicinen. Tror ikke det er udbruddene, der gør det

Besvar