herpesfri

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
missh

herpesfri

Indlæg af missh »

Hej alle.
Jeg har haft herpes i mange år efterhånden, men jeg har bøvlet meget med det de sidste 4 år og de sidste 2 år har jeg haft det kronisk, uden nogen pause. Jeg har derfor prøvet alt efter kunstens regler plus lidt ekstra, men intet virkede.
Min kæreste skulle på skiferie i januar og jeg var derfor alene hjemme i 10 dage. Jeg har altid prioriteret min søvn MEGET højt, da jeg ved hvor vigtig den er og især når jeg træner meget. Jeg har derfor altid fået mine 8 timer. Men jeg blev da godt nok overrasket da jeg skulle sove alene. Jeg var meget mere frisk, klagede altid over jeg var træt selvom jeg fik mine 8 timer. Jeg var nærmest et helt andet menneske.
For at gøre en lang historie kort, prøvede jeg at flytte ud af soveværelset, for at se om det havde en effekt på mit herpes. Og hold da op, jeg har nu ikke haft et eneste herpes udbrud i 3 måneder. Det er første gang i 8 år, jeg har prøvet det.
Jeg var slet ikke klar over at grundet min kæreste både snorker og sover meget urolig, har påvirket mig så meget. Så måske det kan hjælpe en af jer lige at kigge på jeres sove vaner. Måske problemet kunne findes der, uden i selv er klar over det.

Mvh.
missh

Besvar