Hyppige udbrud - hiv testes???

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Hårdtramt
Indlæg: 2
Tilmeldt: 27. jan 2019, 13:24

Hyppige udbrud - hiv testes???

Indlæg af Hårdtramt »

Hej.
Jeg fik d. 1 oktober 2018 konstateret herpes genitalis 2 i underlivet. Jeg har siden været plaget af mange udbrud. Jeg har derfor for en lille uges tid siden været til læge for at få forebyggende medicin. Dette fik jeg lov til at få. Lægen ville dog gerne have at jeg fik taget diverse blodprøver for bl.a. hepatitis, blodtal, b12 vitamin mangel, diabetes og ydeligere også en for HIV. Han oplyste mig om at det ikke er normalt at have så mange udbrud og er derfor nervøs for, at jeg evt. kan have HIV.
Alle mine blodprøver er kommet tilbage med rigtig fine svar. Har dog ikke fået svar på HIV testen endnu. Er SÅ bekymret for det svar, da lægen simpelthen har gjort mig så nervøs.
Andre der har oplevet at skulle have taget alle disse blodprøver??

Med venlig hilsen
Den hårdt ramte!

Sunny

Re: Hyppige udbrud - hiv testes???

Indlæg af Sunny »

Det var da noget af en udmelding han kom med, jeg forstå godt hvis han har gjort dig nervøs...
Det er korrekt at når man først har herpes så er man også mere sårbar overfor andre sygdomme som f.eks. HIV, men nu har jeg efterhånden læst 1000 vis af indlæg på diverse forum osv og aldrig hørt om at hyppige udbrud skulle være forårsaget af HIV, så jeg synes ikke du skal bekymre dig unødigt. Forhåbentlig er det dit immunforsvar du skal arbejde få at få bygget op og ikke forårsaget af HIV. Lad os endelig vide når du får svar.

Hårdtramt
Indlæg: 2
Tilmeldt: 27. jan 2019, 13:24

Re: Hyppige udbrud - hiv testes???

Indlæg af Hårdtramt »

Tak for dit svar, det hjalp lidt på nervøsiteten :-)

Jeg har fået svar i dag og svaret er negativt. Pyha. Det var dejligt at få at vide.

Jeg fik taget alle de blodprøver for netop at undersøge mit immunforsvar, og de viser alle at det er lige som det skal være. Så nu vil jeg prøve at købe lysine og se om det kan have en effekt. Det håber jeg!

Sunny

Re: Hyppige udbrud - hiv testes???

Indlæg af Sunny »

Puha, det var godt der ikke var noget :)
Jeg har iøvrigt læst at der er en del der også har gode erfaringer med bipollen (som man kan få som kosttilskud), hedder vist nok 'bee propolis' på engelsk, men prøv selv at google det :)

Besvar