Hjemmetest

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
fisk1971
Indlæg: 1
Tilmeldt: 12. okt 2018, 15:02

Hjemmetest

Indlæg af fisk1971 »

Kære alle jer.

Ifm. et pludseligt udslæt på penis (der var ikke blister / blærer, men røde knopper - og det kløede voldsomt i et par døgn), gik jeg til lægen og fik foretaget en podning / skrab for at tjekke for herpes.

Denne podning / skrab skete dog først en uge efter "angrebet", hvor det var på retur (men ikke helt væk).

Testen viste sig negativ både ift. Herpes 1 og Herpes 2.

Ift. de symptomer der beskrives blandt andet herinde i dette forum, var jeg også mere tilbøjelig til at tro, at det var svamp jeg havde (kom dagen efter, at jeg havde samleje med min hustru - i øvrigt lige i forlængelse af hendes menstruation). Kan også huske fra tidligere, at jeg flere gange har haft den type voldsom kløen, men kan ikke erindre, at jeg nogensinde har haft så voldsom en fysisk reaktion (med knopper på glansen / penishoved).

MEN - i mellemtiden købte jeg en hjemmetest, som via blod kunne påvise om jeg havde antistoffer mod Herpes 2 - det fungerer således at man tager testen og efter 15 minutter kan man aflæse resultatet.

Denne hjemmetest viste desværre at jeg havde antistoffer mod Herpes 2 i kroppen.

Idag - knap en måned efter - tog både min hustru og jeg den samme hjemmetest, og begge test viste nu NEGATIV - altså ingen antistoffer mod Herpes 2 virus.

Er der nogen der har erfaringer med disse hjemmetest (jeg har købt dem hos dinetest.dk)? Lige nu er jeg selvsagt super glad for det negative resultat, men hvad kan jeg egentlig regne med?

Kan forstå, at der er mange smittede der ALDRIG får et udbrud (og derfor ikke ved at de er smittet) - og dermed også kan have gået med det virus i kroppen i årtier (hvor det bare har ligget i "dvale"). Jeg har (for første gang i mit 48 årige liv) fået en stress diagnose i foråret, hvilket tilsyneladende kan fremprovokere udbrud - er det ikke korrekt?

Herfra mange varme hilsner til alle.

Besvar