Klynger af blære?

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Valencita12
Indlæg: 1
Tilmeldt: 11. apr 2018, 17:48

Klynger af blære?

Indlæg af Valencita12 »

Hej alle.
Min historie starter således, at for en måned siden, der fik jeg pludselig mit første herpes 2 udbrud. Jeg havde blot en masse små blærer inde i skeden, og var meget hævet, og konstant smerte. Jeg startet med at få valaciclovir, 2 seks om dagen i 5 dage, derefter 10dages heling. Så fik jeg direkte efter de 10 dage min menstruation. Derefter da den var færdig havde jeg 2-3 dage uden herles udbrud. Men som jeg troede det gik godt, kom der bare et slemt herpes udbrud tilbage!
Denne gang blev jeg ramt af det på ydre kønsdelene (skamlæberne) med små hvide blære/blister, meget hævet, og inde i skeden store klynger af blære. Måske 5-6 seks, på 0,5 cm pr stk! Jeg er helt vilredede efter om det faktisk er normalt? Fordi jeg syntes mest jeg læser om folk med herpes 2, der ses som udbrud m. Små blærer?
Er jeg den eneste der oplever det her? Eller kan det være fordi at “min dosis med valaciclovir” er for lavt sat til stadig kun 2 seks om dagen?
Hele forløbet har end til nu stået op i en måned. Og syntes det svært at navigere rundt i...
Håber på nogle, der kan fortælle, om de har oplever lignende, eller har en erfaring de vil dele...
Hilsen valencita12 :-)

Besvar