Smertestillende

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Karoline

Smertestillende

Indlæg af Karoline »

Hej venner.

Jeg er midt i mit første (formodentlig) HSV-2 udbrud og jeg er dybt ulykkelig. Mest af alt fordi jeg er blevet smittet af en jeg stolede på, så føler mig dybt forrådt.

Jeg har været ved lægen som podede mig og staks udskrev aciclovir 400 mg 4 gange dagligt. Venter stadig svar på podningen.

Mit spørgsmål er; er der nogen af jer der har fået udskrevet niget smertestillende på recept? Jeg har så frygtelig ondt. I går besvimede jeg af smerte. Kan ikke gå ordentligt, skal tage mig sammen i flere timer før jeg skal tisse, og det foregår med trillende tårer pga smerte. Kan ikke lave “nr 2” af bare smerte. Det er et rent helvede og er simpelhen i tvivl om hvordan jeg skal overleve det her.

Håndkøbsmedicin har ingen effekt. Jeg er tæt på at give op.

leaa96ab
Samaritan
Samaritan
Indlæg: 44
Tilmeldt: 20. jan 2016, 05:45

Re: Smertestillende

Indlæg af leaa96ab »

Kære Karoline. Jeg føler med dig <3 Omend det er en ringe trøst, er vi mange,der desværre har fäet det ved et massivt bedrag af netop en, vi stolede på og var hengiven. Jeg har type 2. Jeg tog Ibumetin 600 mg. Det er samme stof, som der er i Ipren, men en enkelt Ipren er kun pä 200mg.. Ibumetin udskrives på recept. Der er også en lettere bedøvende, kløestillende salve, man kan bruge forneden kortvarigt. Dermovat, hedder den. Alternativt kan du med fordel fylde nogle isterninger i et stykke tyndt stof og enten duppe det på området eller ligge med det lidt mellem benene. Jeg bruger selv salven og den tager det værste brændende svie og isterningerne også. Det hjælper mig selv meget. For mange er det første udbrud mest smertefuldt. Mange tanker og medfølelse fra mig til dig ;-( <3 ! Hilsen Leyla

malou85
Guddommelig
Guddommelig
Indlæg: 116
Tilmeldt: 4. dec 2011, 10:51

Re: Smertestillende

Indlæg af malou85 »

Hej Karoline

Hold ud, det bliver bedre. Det første gang er hos mange altid smertefuld, både mentalt og fysisk. Jeg lå selv i sengen i flere dage, og forsøgte at holde smerten ud.
når du skal tisse, så lad vandet under lunken vand - det lindrer. Jeg opgav selv at forsøge at komme af med afføring, trods barrierecreme.
Jeg havde noget bedøvende creme liggende, som hjalp, og så lå jeg ellers bare med nummeren bar i 4-5 dage.
Har du forsøgt med 2xpamol, 2xIprem? :)

Vi føler med dig, sørg for at holde fri, få stresset af, det hjælper og gør kun godt for heling af angrebet. Giv dit immunforsvar tid og ro til at bekæmpe det :)

God bedring til dig :)

Besvar