Jeg er blevet herpesfri og vil dele kuren

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
leaa96ab
Samaritan
Samaritan

Re: Jeg er blevet herpesfri og vil dele kuren

Indlæg af leaa96ab » 21. maj 2018, 12:36

Herpesudbrud skyldes ingen "manifestation af skam". Det lyder som noget middelalderligt hokus pokus. Jeg har lidt meget og jeg har aldrig skammet mig over min seksualitet eller min herpes. Der er bare nogle,der kan fä flere udbrud enten pga. defekt dna (ca. 20% ), kost og naturligvis stress. At have haft type 1 før type 2 kan muligvis ogsä gøre et forløb mildere. Men de fleste får færre udbrud med tiden.

leaa96ab
Samaritan
Samaritan

Indlæg af leaa96ab » 21. maj 2018, 12:47

Men Pedersen84, - jeg føler med dig, sådan havde jeg det også og kan stadig føle det sådan, hvis smerten er slem. Det er helt normalt,hvad du føler. Det er evt nødvendigt at fortsætte med anti-viruskuren forebyggende også. I starten. Mange har draget nytte af vitaminkuren. Det lindrer for mig at bruge isterninger i et stykke stof og lægge det mellem benene. Der er også kløe-og smertestillende salver, -xylocain kan fås i håndkøb på apoteket og mä påføres slimhinder. Den har god effekt, synes jeg.

Torden

Indlæg af Torden » 15. jun 2018, 20:12

Jeg vil bare lige sige at mit første udbrud for et halvt år siden var et helvede!! Så smertefuldt og sengeliggende en uge, sår overalt både for og bag. Spiser Lysin og ved ikke om det hjælper da jeg startede med det med det samme. Har haft ca tre-fir små udbrud siden og det har bare været INGENTING til sammenligning. Kun en enkelt knob eller to og de er aldrig blevet til sår. Så jeg er helt fortrøstningsfuld. Jeg ser herpes som et mindre irritationsmoment men bestemt ikke noget der har større indflydelse på mit liv. Og jeg fandt også ud af at flere veninder og familiemedlemmer havde det. Det er ikke så unormalt.

Peace1969

Indlæg af Peace1969 » 19. jun 2018, 07:35

Hvad har du gjort for at blive fri for udbrud? Synes mit kan vare over næsten 14 dage. Har du spist aciclovir? Er forresten også i tvivl om man skal spise dem igennem hele forløbet

Kh Rikke

Peace1969

Indlæg af Peace1969 » 19. jun 2018, 07:36

Hvad har du gjort for at blive fri for udbrud? Synes mit kan vare over næsten 14 dage. Har du spist aciclovir? Er forresten også i tvivl om man skal spise dem igennem hele forløbet

Kh Rikke

Dan

Indlæg af Dan » 15. okt 2018, 20:29

Hjælp jeg har haft smerter i penes åbning i 7 uger nu. Det føles som om det brænder og stikker. Og den er lidt rød ved åbning. Jeg er testet negativ for alle kønsygedomme. Jeg havde en dag blære i penis inde i åbning. Men det gik væk efter 2 dage og da kom ikke så. Jeg er ved at blive skør. Som sagt havde jeg sex med en ny pige for 7 uger siden. Og havde smerter i penis dagen efter. Jeg var hos lægen, han siger han ved ikke hvad det kan værer. Jeg tænker om det kan værer herpes???

Besvar