Smittet med HSV-2 på solo rejse i Indonesien

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
intetatlevefor
Indlæg: 2
Tilmeldt: 13. apr 2017, 04:35

Smittet med HSV-2 på solo rejse i Indonesien

Indlæg af intetatlevefor »

Sagen er den at jeg havde sex med en flirt på min rejse. Han kom fra Australien, og skulle tilbage dertil dagen efter at vi havde sex. Jeg vågner op fra natten, og har det mildest talt ikke godt. Tænker det nok bare er varmen og tømmermænd, selvom jeg ikke rigtig drak. Efter nogle timer begynder feberen at komme... Til at starte med tænker jeg, at jeg nok bare har fået for meget sol. Samtidig begynder jeg også at få kvalme - brækker mig, hovedpine, træt, ondt i ALLE muskler, og så har jeg viiirkelig ondt i halsen. Jeg prøver at slå feberen ned med paracetamol og ligger mig til at sove lidt, men feberen kommer igen og min tilstand bliver bare værre og værre. Jeg tænker selv, at det må være en ond halsbetændelse pga. aircon. Så jeg efterlader mit hostel, booker et hotelværelse, tager ned på en klinik og beder om noget antibiotika. Lægen kunne godt se at jeg ikke var på toppen, så han giver mig 2 liter væske, injektion med antibiotika og 500 ml glukose. Dertil får jeg også en masse medicin, mod alle de symptomer jeg nu havde, med tilbage på hotellet. Jeg bruger aftenen med piller, holder ud og har et håb om at det hele snart er overstået og jeg kan fortsætte min ferie. Dagen efter begynder jeg at få sygt ubehag dernede, som bare bliver værre og værre. Det brændte for sindssygt, jeg havde hele tiden lyst til at græde, og kunne slet ikke holde vandladning ud. Jeg prøver at slå det op på google, og tænker så at det måske kunne være antibiotikaen, der har givet mig svamp. Så jeg smutter hen til den samme klinik og beder og et middel mod dette. Jeg får så et stærkt svampemiddel på tablet og håber på at jeg nu er færdig med mine lidelser. Dagen går og INTET hjælper. Det bliver kun værre og jeg føler jeg og mit kønsorgan er døden nær. Om aftenen kigger jeg så derned, og kan se nogle små blære og tænker straks OH FUCK. Googler det igen og ender langt om længe med den konklusion om, at jeg nok har fået HVS-2 som førstegangs udbrud... Efter at have grædt natten ud, uden søvn, vælger jeg igen at tage ned på klinikken og bede om noget antivirus medicin.

Jeg føler mig så ødelagt. Alene, ulækker og dum. Jeg kan slet ikke være i mig selv. Jeg ligger helt alene på et lækkert hotel i fantastiske omgivelser i et smertehelvede. Det der skulle være mit livs rejse, er endt som et mareridt. Jeg har stadig 2,5 måned indtil jeg kan komme hjem til DK. Jeg kan ikke spise pga. kvalme.

Hvad skal jeg gøre resten af mit liv. Jeg KAN ikke få mig til at fortælle nogen om det her. Så hellere leve isoleret. Jeg ville før det her aldrig selv kunne se mig selv med en der havde herpes og nu har jeg det....
Men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre...
Heller ikke med tøj? Jeg har læst at HVS-2 smitter noget så forfærdeligt og er bange for at smitte mig selv andre steder. Jeg har ikke rigtig mulighed for at ordne en kogevask, der hvor jeg er.
Hvor længe går der før jeg kan gå i pool og saltvand igen? (Lige nu kan jeg ikke engang skylle med forneden uden at græde)
Og hvor længe kan jeg regne med at der går før, at jeg ikke græder hver gang jeg tisser? Altså at mine smerter forsvinder? 7-10 dage er jo ikke til at holde ud.

Har læst at de rekruttere til forsøg på en HVS-2 vaccine i USA, som skulle være rimelig lovende.
https://www.clinicaltrials.gov/ct2/show ... V-2&rank=1
Har I hørt om der måske skulle komme noget lignende i DK?

Jeg KAN ikke resten af mit liv med HVS-2. Jeg føler virkelig at det er en dødsdom psykisk.

Hjælp...
Hilsen den ulykkelige pige.

Gæst

Re: Smittet med HSV-2 på solo rejse i Indonesien

Indlæg af Gæst »

Jeg håber du har fået det bedre.

Her er måske et plaster på såret:
viewtopic.php?f=3&t=8635

Besvar