Herpes eller ej?

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Forvirret
Indlæg: 2
Tilmeldt: 16. maj 2016, 16:37

Herpes eller ej?

Indlæg af Forvirret »

Hej, jeg gik for 3 mdr siden til lægen fordi jeg troede jeg havde fået blærebetændelse. Testen var to gange negativ, men det sveg voldsomt når jeg tissede, det var ømt, jeg blev også generelt sløv og min lymfe hævede i venstre lyske. Der gik yderligere et par dage før jeg begyndte at få bitte små knopper på mine ydre skamlæber, og her blev de ellers. Jeg kom på kur for herpes da vagtlægen MEGET FORSIGTIGT havde kigget på mit underliv og konstateret at det måske kunne være det. Jeg fik en tid til gynækologisk undersøgelse hos min egen læge, som sagde til mig, at hun havde set mange underliv og herpes tilfælde og mit lignede IKKE et, jeg havde knopper, men ingen bristende blærer og ingen sår, kun kunne derfor heller ikke tage prøve af det. Jeg er alligevel fuldstændig ulykkelig over at jeg ikke er 100% sikker på om det er herpes eller infektion, jeg havde nemlig også meget tyk betændelseslignende udflåd som jeg ikke kan se nogen herinde beskriver.
Der er bare stor forskel på, om man har herpes eller om man har infektion.

Udover det har mit underliv været generet lige siden med kløe og svien/nappen og smerter nederst i maven jeg har fået tid ved praktiserende gynækolog om 2 måneder.. Jeg synes bare der er så længe til og jeg frygter hver dag at få et udbrud af herpes da jeg ikke aner hvor hyppigt det normalt er. Og jeg aner ikke hvor længe jeg skal gå og være så bekymret.
Jeg er det mest forsigtige menneske jeg kender på det punkt, for jeg har virkelig svært ved at acceptere at skulle være "uren".. Desuden aner jeg ikke hvor det skulle komme fra, jeg havde kort tid inden sex med min kæreste gennem 3 år, men han havde ikke sin mund i det område, kun omkring ballerne, og så burde det jo have været der. Da jeg spurgte ham sagde han at han heller ikke havde haft oralt udbrud men fik det så et par uger senere hvilket for ham er normalt. Det værste er at mig og min kæreste havde en lettere kompliceret periode og det lykkedes mig i min desperation at spørge ham hvad jeg skulle stille op hvis jeg havde herpes og skulle være sammen med en, som ikke var ham... Det gav en lettere akavet stemning..
Hvad skal jeg tro, kan jeg stole på min læge, skal jeg være så urolig de næste 3 år??

Forvirret
Indlæg: 2
Tilmeldt: 16. maj 2016, 16:37

Re: Herpes eller ej?

Indlæg af Forvirret »

PS. Vi har været sammen en enkelt gang siden på trods af mine gener, men jeg var rigtig ked af det efter da jeg var bange for at have smittet ham eller at jeg muligvis forværre mig egen situation og bla. de traumer sidste gang førte med sig! Han har ikke fået herpes af denne grund.

Besvar