Kan I hjælpe?

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Aner
Indlæg: 1
Tilmeldt: 13. sep 2015, 06:34

Kan I hjælpe?

Indlæg af Aner »

Hej,
Jeg har haft herpes på munden i over 20 år. Det er ikke sårene der er de værste (selvom de er meget generende) men mere at det tapper mig for energi. Hver eneste måned har jeg to uger der er præget af herpes og jeg vil høre om I genkender symptomerne: helt vildt træt og drænet for energi, små depressiv og nemt til vrede, utilpas, tung i hovedet. Det er nærmest invaliderende også fordi jeg går på arbejde men har det ofte skidt. Søvn hjælper men i perioder må jeg sove op til 12 timer for overhovedet at hænge sammen. Min søn er desværre smittet. Han har ikke udbrud så ofte som mig, til gengæld går han ikke i skole når det kommer. Træning hjælper ikke, tværtimod er det som om det fremprovokerer udbrud . Håber I kan hjælpe

malou85
Guddommelig
Guddommelig
Indlæg: 116
Tilmeldt: 4. dec 2011, 10:51

Re: Kan I hjælpe?

Indlæg af malou85 »

Hej!

Øv, det lyder som meget hyppige udbrud. Hvilken type har du? (jeg forstår det som du "kun" er smittet på munden :) ) Jeg genkender ikke dine symptomer, men det virker til at have indvirkning på din hverdag og din livskvalitet.

Har det stået på i mange år eller er det noget, som er dukket op indenfor en bestemt periode?

Har du snakket med din læge om forebyggende medicin? Jeg bruger det ikke selv, men har læst herinde, at det kan have en god virkning.
Jeg tager selv Longo Vital med ginsing hver dag, hvilket har god virkning for mig :)

Hvad med kosten? Der er visse sager, der fremprovokerer udbrud :)

Besvar