På ferie med herpes

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Katja

På ferie med herpes

Indlæg af Katja »

Juli 8th, 2007 at 15:31

Jeg er en pige på 17 år - jeg var for et år siden sexuelt aktiv med en bestemt fyr. Da jeg sidste år var på sommer ferie med mine forældre, fik jeg det første udbrud, det var så slemt at jeg ikke kunne gå. Det var den værste ferie ever - lige nu ønsker jeg noget så inderligt at denne sygdom kun var som influenza (fx) jeg får udbrud en gang om måneden nu ca.
Hver gang bliver jeg simpelthen så ked af det - det har fået min selvtilid helt i bund. Hver gang tager jeg de piller på 800mg og alligevel føler jeg ikke det forsvinder, nogen som har et andet tip som kan hjælpe på at mindste udbrudne - er simpelthen så træt af at få dem hele tiden, hver gang føler jeg at jeg lige et stoppet med en kur også kommer det et nyt.. :( suk

Håber så meget at foskerne inden for få år, finder en kur mod denne sygdom, specielt nu hvor den bliver mere og mere udbredt..:(

Ukendt

Re: På ferie med herpes

Indlæg af Ukendt »

Hej Katja
Så lige dit indslag… jeg har haft det i ca. 4 år og jeg kan trøste dig med at det bliver meget bedre… det første år havde jeg det konstant og fik piller!
Jeg var ved at blive sindsyg.. og det gjorde bare ondt!
I dag har jeg udbrud på størrelse med et knappenålshovede!
Og kan klare det på to dage med zovir creme:o) min gyn. har testet det flere gange og der er stort set aldrig virus i mere!
Det der har hjulpet mig allermest er at tage p-piller ud i en kører… og kun få mens 3 gange om året! Min gyns forslag da det oftest kom i forbindelse med det! og nu har jeg så kun udbrud 1-2 gange om året!
Så det er et forsøg værd!
Det første år er det værste… det bliver bedre!
Held og lykke

Besvar