Mit fordømte herpesliv(nerveskader/konstante gener)

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Rie

Mit fordømte herpesliv(nerveskader/konstante gener)

Indlæg af Rie »

Hej

Jeg kommer til at bede om lidt hjælp!

jeg er en kvinde på 35. jeg har haft herpes 1 i snart tre år, har dog først fået dette konstateret i januar i år.
Jeg blev smittet ved et beskyttet one-night-stand :roll: Men lægen kunne ikke gennemskue hvad der gav med rødme og 3 uger i helvede. Så altså det første halvandet år uden af vide at jeg var smittet med herpes. I den periode ingen nævneværdige symptomer.


I januar i år fik jeg en grim influenza og i kølvandet på den, en ond gang herpes G. Det var ved denne lejlighed jeg fik diagnosen.

Siden januar har jeg mere eller mindre konstant lidt af svie-kløe-smerter fra hele det genitale område. Jeg har været med lægen og gynækologen flere gange uden, at de har kunne hjælpe mig... De ved kort og godt ikke at et herpesudbrud kan give den type varrige gener :( Disse gener jo så faktisk stået på i snart 10 mdr. -mon det nogensinde bliver bedre? -hvis ikke, kan jeg nærmest ikke overskue min fremtid!

Hvor ville jeg ønske, at det var stafbart(på linje med HIV) at undlade, at fortælle at man har herpes inden seksuelt samvær...- i så fald havde jeg takket nej! Jeg synes virkeligt ikke at herpes får den opmærksomhed det fortjener. Oplysningerne på området er ekstremt sparsomme og de fleste steder står; et par udbrud om året!!! -Ville næsten synes et kraftigt udbrud hver måned lyder tiltalende, i så fald ville der være korte perioder hvor mit liv var normalt... -sidder og græder igen igen!!!!!!!!

Jeg ville meget gerne høre fra andre som, noget nær DAGLIGT kæmper med herpes...udbrud, nervesmerter eller hvad det nu er???

-Er I i fast forhold?
-Hvordan med sex???
-Hvordan håndtere I den psykiske del?
-Har I nogen at støtte jer til?
-Hvordan lever I, sundhed m.m.

Mange hilsner
Rie

Besvar