Har jeg virkelig fået Herpes?!

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Gæstepige

Har jeg virkelig fået Herpes?!

Indlæg af Gæstepige »

Hej jeg er en pige på 15år jeg er bange for at jeg har herpes!! Jeg er jomfru og derfor giver det ikke rigtig mening!? Men jeg har blæner på mine skamlæber. Jeg har før haft svamp, men det forsvandt hurtig da jeg brugte noget cremé. Jeg prøvede også at bruge cremen i denne situation, men det virkede ikke. Jeg har haft det i 3-4 mrd nu, men der er ingen symptomer kun knopperne, men det føles helt forkert og jeg føler mig ulækker... Jeg er ikke gået til lægen eller fortalt mine forældre om det fordi jeg synes det er mega ydmygende og jeg vil bare fjerne det. Som sagt er jeg jomfru og jeg har aldrig gjordt noget sexuelt overhovedet.. På billeder ligner mine 'knopper' i underlivet det samme, men de er meget små og de er ikke bristet og hvis jeg prøver at klemme dem som bumser, gør det bare ondt, og der kommer ingen væske ud!! Jeg er meget i tvivl om hvad det er og jeg er meget fortvivlet!!!!

malou85
Guddommelig
Guddommelig
Indlæg: 116
Tilmeldt: 4. dec 2011, 10:51

Re: Har jeg virkelig fået Herpes?!

Indlæg af malou85 »

Hej!

Det kan sagtens være indgroet hår, du har :)

Jeg synes dog, du skal til lægen, næste gang du får dem. H*n rører dem med en vatpind og så sendes de ind - og du får svar efter et par dage.

Der er intet flot ved det. Skulle du have herpes, er det et perfekt eksempel på, at herpes altså ikke nødvendigvis behøver at omtales som kønssygdom. Du kan fx have haft det ved læberne - et minimalt udbrud, næsten usynligt - rørt ved det og derefter rørt dig i skridtet, fx ved onani. Man kan sagtens smitte sig selv derved :)

Dog tænker jeg mest af alt, at det er indgroede hår, der irriterer. MEN påvirker det dig meget, så tag til lægen alligevel :)

Besvar