Svært at få recept på herpesmedicin!?

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
kiwi

Svært at få recept på herpesmedicin!?

Indlæg af kiwi »

Hej,

Er der nogle, der kender et sted, hvor man online kan købe eller få recept på medicin mod genital herpes? Jeg har type 1.
Jeg har oplevet flere gange, hvor jeg for sent er gået i gang med medicinen, da jeg først skulle ringe og bede om recept.
Jeg har endda også oplevet, at lægen først ville give mig recept efter en konsultation og undersøgelse, selvom jeg er testet positiv. Dette gælder også, hvis jeg ikke har udbrud, men blot vil have medicin, da jeg skal på en længere ferie og er nervøs for et udbrud under rejsen.
Har I oplevet det samme? Kan det passe, at det skal være så svært at få fat på medicinen?

Mvh

kiwi

Re: Svært at få recept på herpesmedicin!?

Indlæg af kiwi »

- Det er genital herpes, jeg er har :cry:

Arenze86
Guddommelig
Guddommelig
Indlæg: 135
Tilmeldt: 25. aug 2008, 21:17

Re: Svært at få recept på herpesmedicin!?

Indlæg af Arenze86 »

Jeg ville skifte læge. Det kan ikke være rigtigt at lægen ikke accepterer at det er vigtigt at have medicin liggende hjemme.
Jeg får altid 4 pakker (200 mg - kur) og 1 pakke (400 mg - forebyggende) af gangen, så har jeg det liggende "på lager". Lægen kan jo så også se at jeg har det i et halvt til et helt år før jeg beder om nyt, så det bliver jo ikke bare taget hist og her.

malou85
Guddommelig
Guddommelig
Indlæg: 116
Tilmeldt: 4. dec 2011, 10:51

Re: Svært at få recept på herpesmedicin!?

Indlæg af malou85 »

Enig - skift læge. Jeg har også altid en pakke medicin liggende - så man kan tage det, når der er behov.

Jeg får endda af min læge en recept på 5 gange, så jeg ikke skal bøvle med at ringe hver gang :)

Skift læge :)

Besvar