Forebyggende behandling (erfaringer)

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Solveig
Indlæg: 7
Tilmeldt: 10. feb 2014, 13:18

Forebyggende behandling (erfaringer)

Indlæg af Solveig »

Hej derude

Jeg er i gang(på baggrund af super svar af Malou85 som er også medlem her) med at overveje at gå i forebyggende behandling, altså 800 mg. fordelt på 2 x dagligt (har været i dialog med min læge om dette, så den skulle være i vinkel). Jeg er dog usikker på om jeg vil have glæde af det. Desuden er jeg ikke videre glad for at tage fast medicin, men har forstået at man nesætter risikoen for at videregive smitten. Det ville næsten være grund nok, da jeg nødigt vil smitte min mand.

Jeg er en del problemer(måske herpes), ca. en gang om måneden (vel at mærke 10 dag ca. :evil: )...dog har jeg kun 2 gange fundet sår, trods ihærdige undersøgelser med spejl. :lol: De fleste gange bliver jeg "bare" en rød og oplever lidt svie, men ingen blære eller sår, så det står mig ikke helt klart om det er Herpes-monsteret, som viser sit grimme ansigt hver gang jeg har ubehag, måske Bakteriel Vaginose???. Jeg har i øvrigt Hsv 1.

Vil I ikke være søde at dele ud af jeres erfaringer, det ville betyde super meget.

På forhånd 1000 tak

Solveig :P

Kapper
Indlæg: 4
Tilmeldt: 6. feb 2014, 12:55

Re: Forebyggende behandling (erfaringer)

Indlæg af Kapper »

Hej Solveig

Jeg står lidt i selv samme situation.

Kan se det er et stykke tid siden, at du har skrevet dette indlæg og ville høre om du er gået på selve tabletkuren ?

Besvar