Har jeg herpes Virus 2?

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
baremigs

Har jeg herpes Virus 2?

Indlæg af baremigs »

Hej! Jeg er en 16 årig pige der er ved at springe sin hjerne, fordi jeg simpelhent ikke kan lade være med at diskutere frem og tilbage med mig selv, hvorvidt jeg har herpes eller ej? Det hele startede med en pludselig irritation ved endetarmen, hvor det senere blev til at jeg simpelhent ikke kunne komme af med afføringen fordi det sved, kløede og gjorde så ondt, at jeg nærmest måtte bide mig selv i tungen for ikke at skrige af smerte. Der til følte jeg mig også generelt bare utilpas med lidt feber-agtige symptomer. Jeg synes det var ret så underligt, så jeg valgte at tage et spejl og ligesom se det hele an. Jeg kiggede så lidt og fik øje på en slags hudfold og var derefter sikker på at det var grunden til den irritation der befandt sig i enden. Herefter søgte jeg lidt på nettet og fandt noget der hed en revne i endetarmen, og symptomerne beskrev stort set hvad jeg gik igennem, bl.a. det med at det gjorde ondt at komme af med afføringen. Det stod på i ca. 2 dage og blev faktisk værre. Jeg kiggede så igen og tænkte nu må jeg altså lige se hvad der sker bagi, og der begyndte at opstå nogle røde knopper omkring anus. Jeg tog så til lægen og han mistænkte det først til at være nogle vandvorter, men efter nogle timer ringede han og fortalte han ville teste mig for herpes. Nu venter jeg bare på svar, men får først svar på mandag eller tirsdag. Men alligevel vil jeg gerne høre med jer andre om hvad i tror det kan være? Han nævnte at det slet ikke var sikker det var det, og jeg håber og beder til gud at det ikke er. Jeg sidder og tænker om det kan være indgroede hår, for jeg barbere mig omkring anus da jeg ikke synes det er særlig charmerende som pige at have kønsbehåring (blot min personlige mening :D) Det skal lige siges at jeg ses med en fyr, og vi har da haft sex et par gange. Første gang vi havde sex er for lidt over en måned siden, men disse ubehagelige symptomer er først kommet her næsten en uge efter sidst vi var sammen seksuelt. Jeg er ret så sikker på at han ikke ser andre end mig, men jeg undre mig lidt over, at hvis han har smittet mig, hvorfor kommer det så først nu?

Håber virkelig i vil hjælpe mig! Knus en meget forvirret og ked pige :|

Sandsand
Indlæg: 1
Tilmeldt: 26. feb 2014, 23:54

Re: Har jeg herpes Virus 2?

Indlæg af Sandsand »

Hejsa

Først så kan jeg godt forstå at det vrider din hjerne. Dernæst må du bare se i øjnene, at det ikke er jordens undergang, hvis det skulle vise sig at være herpes. Når du fortæller om en hudfold, så lyder det til at kunne være en slags kønsvorte, men dem plejer lægen nu at være gode til at genkende. Jeg er ikke selv herpesinficeret, men jeg har også gået og været "bange"

Gør dig for guds skyld ikke kuldret i hovedet pga det og slap af. Altså wtf om det så er, det er selvfølgelig noget som man skal lære at leve med, men efter at jeg har læst en hel del om det, ville det ikke røre mig, hvis jeg engang mødte en dejlig pige, som skulle være inficeret med herpes.

Til sidst så er der ikke nogen på nettet, som kan svare dig, hvis selv din læge ikke kan selvom at han har set det..

Hvis du har brug for at komme af med noget yderligere, så er du velkommen til at skrive. Jeg er selv én af dem, som ikke ønskede at dele dette med andre, da jeg gik og var bange for svaret, så et offentligt forum kan være ganske godt.

Held og lykke med det, og husk at holde hovedet oppe :)

Besvar