Fredag aften - upraktisk og smertefuldt

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
AalborgQ
Indlæg: 1
Tilmeldt: 28. feb 2014, 19:05

Fredag aften - upraktisk og smertefuldt

Indlæg af AalborgQ »

Hej alle sammen,
Har kigget lidt rundt på nettet. Dog uden at kunne finde svar. Jeg har haft to tidligere udbrud, og et nu sikker på, at et tredje er i fuld flor. Ikke så fedt... Jeg tænker at jeg må til læge mandag, men nu gør det sindssygt ondt. Kan ikke tisse, tørre mig eller gå for meget rundt. Og med to 10-timers vagter som tjener lørdag/søndag, så er jeg jo ved at tude :(
Så tænker jeg: kan det passe at jeg død og pine skal til lægen? Jeg har jo haft det før, og tænker at en snak med vagtlægen, måske kunne være nok. Kan bare ikke finde svar noget sted...
Og hvis vagtlæge teorien holder, hvad snakket vi så af gebyrer, for at hente medicin på apoteket? Husker fra dr tidlige gange, at det gik ret hurtigt med at de værste smerter forsvandt og helningsprocessen satte i gang.

Nogen der kan hjælpe lidt? På forhånd tak...

kama
Helgen
Helgen
Indlæg: 69
Tilmeldt: 29. feb 2012, 21:48

Re: Fredag aften - upraktisk og smertefuldt

Indlæg af kama »

Hvis det er så slemt som det lyder, så få vagtlægen til at kigge på det. Og du skal ikke bekymre dig om gebyrer, hvis medicinen er udskrevet på recept af vagtlægen lige inden du henter den. Det har jeg ikke oplevet tidligere. Har kun lagt mærke til, der pålægges gebyrer hvis det er almindelig håndkøbsmedicin eller receptmedicin udskrevet på et langt tidligere tidspunkt af egen læge. Selv da er det ikke mere end 50,-

Andre herinde skriver man kan stille sig ind i brusekabinen og bruse med varmt/lunkent vand, mens man tisser, da det skulle afhjælpe smerten, og gøre det muligt at komme af med vandet. Jeg selv oplevede, jeg skulle bruge helt koldt vand, både mod smerten og kløen, da kulden bedøvede området mens jeg tissede.

Håber, du kunne bruge noget af det. :)

Besvar