Placering

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Al3a
Indlæg: 4
Tilmeldt: 26. feb 2014, 10:27

Placering

Indlæg af Al3a »

Hejsa alle herinde
Jeg har lige fået konstateret mit første udbrud af herpes og er som alle andre knust. (Har ikke været ved lægen, men kan ikke se at det skulle være andet - tager derned i eftermiddag). Jeg har været sammen med min kæreste i lang tid, og han fejler intet. Jeg har selv forkølelsessår på munden 1-2 gange om året, og havde et lille sår i sidste uge. Jeg fik hvad jeg troede var en stor bums på min ydre skamlæbe - der hvor der gror hår. Den er efter 10 dage nu blevet til et lille svinende sår ca. 0,3 mm i diameter, og der kommer en smule væske og blod ud.

Jeg har ingen ide om, om dette er en normal placering, da jeg ellers troede det kun kom på slimhinderne?!

malou85
Guddommelig
Guddommelig
Indlæg: 116
Tilmeldt: 4. dec 2011, 10:51

Re: Placering

Indlæg af malou85 »

Det er normalt, det kan ramme multiple steder - det kan sidde inde i skedeåbningen, på både indre og ydre læber, klitoris, urinrør, anus, ved lår, på venusbjerget, så synes det er et godt valg, at du går til lægen :)

Al3a
Indlæg: 4
Tilmeldt: 26. feb 2014, 10:27

Re: Placering

Indlæg af Al3a »

Okay! Lægen sagde også at det sagtens kunne placere sig der. Men han synes ikke det lignede herpes (jeg synes så dog at det ligner nogle (langt fra alle) jeg kan finde på nettet. Så jeg må se tiden an! Hvis det ikke er væk mandag (så jg har haft det i 14 dage), så skal jeg komme igen... Jeg er glad, men stadig meget nervøs!!

malou85
Guddommelig
Guddommelig
Indlæg: 116
Tilmeldt: 4. dec 2011, 10:51

Re: Placering

Indlæg af malou85 »

Jeg husker også tydeligt at alle de billeder jeg tjekkede , da jeg først opdagede prikker første gang, ikke lignede overhovedet. Og stadig ikke gør :)

Kunne være dejligt hvis de endag opfandt en test selv , så man ikke behøvede turen ved lægen og selv kunne se om det er herpes eller bare knopper, så eventuel kur kan påbegyndes :)

Al3a
Indlæg: 4
Tilmeldt: 26. feb 2014, 10:27

Re: Placering

Indlæg af Al3a »

Ja, det kunne være totalt optimalt! I hvert fald så ville jeg gerne have haft at lægen havde podet såret, sådan at jeg kunne få en afklaring. Jeg kommer til at leve med et spejl i lommen resten af livet!

malou85
Guddommelig
Guddommelig
Indlæg: 116
Tilmeldt: 4. dec 2011, 10:51

Re: Placering

Indlæg af malou85 »

Du kan altid bede lægen om en podning :) jeg prøvede nemlig også atgå til lægen med rødme , der langt
fra lignede udbrud. Han sagde, jeg skulle tage en kur, men uden at pode mig. Men tænker det var fordi kuren mister meget virkning efter udbrudet er kommet. Og jeg mærker ik selv det der prikken kløen eller svien, så forstår godt hvad du mener med det med spejlet ;)

Al3a
Indlæg: 4
Tilmeldt: 26. feb 2014, 10:27

Re: Placering

Indlæg af Al3a »

Det ville lægen ikke gøre!! Det var hellere ikke fordi jeg ville til at starte på en kur nu, men mere så jeg ved hvad jeg kan forvente af fremtiden. Men for pokker, jeg må se tiden an! LORTE herpes! Tusind tak for din søde indlæg, det er rart at have nogle andre end min mor og kæreste at snakke med det om!

Besvar