Udslæt på kroppen?

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Majadahl

Udslæt på kroppen?

Indlæg af Majadahl »

For en måneds tid siden fandt jeg ud af jeg havde herpes, det viste sig via blister i underlivet .. Jeg fik medicin, og de gik væk med det samme, og så intet mere til det ! Men nu, har jeg fået en masse små knopper/blister som klør, på arme og ben! Og bliver sindssyg over det klør så meget,. Det ligner de blister jeg havde i skridtet, dog er dem her ikke smertefulde.. Bare virkelig nedern og klør som helved!. Jeg har dem kun på arme og ben, hvor de kommer fra helt oppe ved inderlåret og køre ned på foden.. De sidder ikke i par, kun en pr sted... Kan dette være et herpes udbrud?. der kommer flere og flere, og det gør mig sindssyg !

På forhånd tak!

kama
Helgen
Helgen
Indlæg: 69
Tilmeldt: 29. feb 2012, 21:48

Re: Udslæt på kroppen?

Indlæg af kama »

Nu ved jeg ikke om udslættet er forsvundet siden dit indlæg blev skrevet. Ja, det kan godt være et herpes udbrud enten et hsv udbrud eller et herpes zoster (også kaldet helvedesild, en reaktivering af skoldkoppevirus (hzv/vzv)). Det kan også være en eller anden form for allergisk reaktion, f.eks. nældefeber. Kun hvis du bliver podet, kan du få et helt præcist svar på hvad det er. Rigtig mange udslæt kan godt ligne hsv uden af være det, så vil foreslå, du tager til lægen og får hende/ham til at pode.

Besvar