Min herpes historie

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Stormen
Indlæg: 3
Tilmeldt: 19. dec 2013, 21:51

Min herpes historie

Indlæg af Stormen »

Hej alle sammen
- Det sker ikke så tit jeg fortæller om hvordan jeg fik mit herpes, da nogen syntes det kan virke '' se mig se mig '' agtig.

Jeg var lige fyldt 14 år, og levede et turbulent liv. Med mine forældres skilsmisse osv. Hvilket resulterede i flytning frem og tilbage. Desværre måtte jeg indse at
jeg skulle bo et nyt sted (Roskilde) Så tænkte jeg, ''nå man kan jo lige så godt finde nogle nye venner'' Så gik ind på arto.dk som det det helt hotte dengang.

Fik kontakt med en fyr, som gerne ville mødes efter 30 minutters chat. Jeg vidste ikke bedre så jeg gik med til at mødes med ham. Men jeg blev mødt af lidt andre typer fyre. Det eneste jeg husker at jeg spørg dem efter ham gutten, hvor til de svare '' han kommer ikke så smut du bare hjem igen'' Øv tænkte jeg og gik hjem ad af igen. MEN pludselig lå jeg på jorden, lammet af smerter og kunne mærke der kom flere og fler. Det næste jeg husker er at jeg vågner op på hospitalet med voldsomme smerter i kroppen, og ser en læge som begynder med '' Jeg er ked af du skulle igennem det her i så ung en alder, men jeg er desværre nød til at sige til dig, du er blevet gennembanket og voldtaget.. Tavshed, din livmoder, æggestokke har ikke kunne klare det som de har udsat dig for. Som er at du er blevet sparket i skeden med et par sikkerhedssko.. Vi har opereret dig for at få stoppet blødningerne og resten af skaderne.. Desuden er du blevet smittet med herpes. Men det er den mindste skade det skal vi nok finde ud af..

Når man hører sådan en besked, tænker man '' hvorfor slog i mig ikke bare ihjel? Resten af mit liv skal nu plages med smerter, ingen graviditet og herpes. ''

Så folkens, et budskab fra en nu 22 årig. Pas godt på jer, jeres børn , partnere osv.. Det kan gå galt

gæst

Re: Min herpes historie

Indlæg af gæst »

Det er en forfærdelig historie, og er absolut ikke "se mig, se mig". Hvis nogen synes det, så er det dem som burde skamme sig, da det du har været udsat for ikke burde finde sted, og er en så rædselsfuld og afskyvækkende handling fra disse perverse neandertaleres side.

Jeg ved ikke om du meldte det til politiet, og om de skyldige nogensinde blev fundet og straffet, men hvad du blev udsat for er aldeles ikke din skyld. Det er så skræmmende at tænke på, at nogle hankønsvæsner kan være så ondsindede og afstumpede, at de behandler børn/piger/kvinder på den måde.

Du bør på ingen måde skamme dig, eller føle dig flov over den måde du fik hsv på, da det var helt uforskyldt, og du ingen kontrol havde over det. Du var trods alt kun 14, og hvis du er 22 nu, så er det 8 år siden, på et tidspunkt hvor internettet stadig var nyt, og det samme med arto, og advarslerne endnu ikke begyndt at komme frem. Så hvordan skulle du kunne vide hvad sådan nogle hanner havde i sinde?

Besvar