Søger bøger vedr. HSV-2 - eller steder, der yder rådgivning

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Anonym87'er
Indlæg: 1
Tilmeldt: 10. okt 2013, 09:20

Søger bøger vedr. HSV-2 - eller steder, der yder rådgivning

Indlæg af Anonym87'er »

Jeg har fået konstateret herpes for godt 5 mdr. siden, og har siden haft utallige udbrud - oftest kun med få ugers mellemrum. Jeg har fået forebyggende aciclovir af min læge, men ud over det, er jeg overladt til mig selv. Hun kan ikke hjælpe mig yderligere og jeg ved ærlig talt ikke, hvor jeg skal søge vejledning og viden. Føler mig alene og egentlig svigtet af min praktiserende læge. At opdage denne side var opløftende! Det har allerede været en hjælp at læse nogle af jeres erfaringer, men jeg synes stadig, at det er en jungle af vitamintilskud, kost osv.

Jeg har dog foreløbigt to spørgsmål:

- Er der nogle, der kender til gode bøger om det at leve med herpes genitalis? Såvel engelske som danske titler er meget velkomne.

- Nogle, der kan dele erfaringer med speciallæger, klinikker el.lign i Københavnsområdet, der måske kan give mig lidt vejledning og ro i sindet?

kama
Helgen
Helgen
Indlæg: 69
Tilmeldt: 29. feb 2012, 21:48

Re: Søger bøger vedr. HSV-2 - eller steder, der yder rådgivn

Indlæg af kama »

Umiddelbart kender jeg ikke til hvilke bøger, der eksisterer på området, men jeg har hørt at de på venereaklinikken på Bispebjerg hospital, skulle være rigtig gode til at give råd og vejledning omkring det at leve med hsv.

Så vidt jeg har kunnet se fra mange indlæg herinde, så har en del oplevet at få en god støtte, og reel viden omkring denne virus, på denne klinik. Så du kunne evt. prøve at henvende dig der, især hvis det skal være i Kbh området.

Ellers, hvis du har nogle nære venner/familiemedlemmer, som du stoler på og kan betro dig til, så ved jeg, det kan hjælpe at tale med dem om det. Tror du vil blive overrasket over, hvor mange der har denne infektion. Det blev jeg.

namil82
Indlæg: 6
Tilmeldt: 13. jul 2013, 13:41

Re: Søger bøger vedr. HSV-2 - eller steder, der yder rådgivn

Indlæg af namil82 »

Der er en bog der hedder Herpes - Nej Tak og der står mange gode ting i den.

Besvar