Konstante symptomer

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
gæst

Konstante symptomer

Indlæg af gæst » 24. okt 2013, 16:54

Hej,

Jeg vil høre om der er andre der herinde der er i samme båd som mig.

Jeg oplever konstant at have symptomer som før et egentligt udbrud. Altså kløe, prikken, svie, smerter ned bag på benet eller i balderne.

Der er ingen tegn på blærer men blot ovenstående tegn, som om at noget er på vej. Dette har nu stået på konstant (hver dag) i 6+ måneder og begynder at være ret irriterende. Er der andre herinde der har oplevet noget i den retning?

malou85
Guddommelig
Guddommelig

Re: Konstante symptomer

Indlæg af malou85 » 24. okt 2013, 22:47

Hej :)

Min umiddelbare tanke er, at du enten faktisk har udbrud, men de ikke kan ses (det kan man sagtens) eller at dine nerver desværre er beskadiget af sygdommen. Jeg har læst om flere, der kan konstatere, at de mærker ændringer i nerverne i form af smerter. Jeg har pt. udbrud og kan for første gang mærke smerter i mine nerver - øv!

Jeg synes, du skal snakke med din læge om en prøveperiode, hvor du er på forebyggende medicin. Hvis det mindsker eller fjerner smerterne, er det sandsynligvis usynlige udbrud, der giver dig problemer. Hvis ikke, så kan det være dine nerver.

Gæst

Indlæg af Gæst » 9. nov 2013, 17:46

Hej gæst.

Jeg oplever netop nu de ting du siger her, dog har jeg kun været i den face i 2 dage, men er nervøs om der er udbrud eller ej.

Der ingen synlige tegn på blære - kun prikken & let svien i benet...

Christina..

Indlæg af Christina.. » 30. nov 2013, 10:33

Jeg er enig med Malou.

Jeg synes jeg kan huske at min læge sagde til mig, at hvis jeg havde konstant følelse af at et udbrud er på vej, så skulle jeg ringe og så kunne det ordnes med nogle piller!
Så prøv det! (:

Christina.

Gæst2013

Indlæg af Gæst2013 » 8. jan 2014, 22:19

Jeg har nu været syg med brænden over hele kroppen i 3 måneder. For 3 måneder siden fik jeg mit første udbrud af herpes. Jeg har nu været sygemeldt i 2 måneder. Er der ingen der kan henvise mig til en ekspert der kan hjælp mig. Min læge har aldrig hørt om lignende...

herpesdater
Bidrager
Bidrager

Indlæg af herpesdater » 9. jan 2014, 13:47

!!!!!!!!!!!!!!!! ;)
Senest rettet af herpesdater 9. jan 2014, 13:50, rettet i alt 1 gang.

herpesdater
Bidrager
Bidrager

Indlæg af herpesdater » 9. jan 2014, 13:49

herpesdater skrev:
> Hej med jer!
>
> Jeg døjer også med en hel del udbrud, har i erfaring med nogle bestemt
> vitaminer eller aminosyrer der har effekt eller noget helt trejde!
>
> Det ville være en befrielse at kunne holde de udbrud nede ;)
>
> Eller bare finde kærligheden hos en som også døjer med HSV2!
>
> Mange varme hilsner og godt nytår til alle.
>
> Hilsen Morten
> herpesdater
>
Ps. er der nogle der har erfaring med om www.herpesdating.dk er er god side at finde kærligheden på?
> Indlæg: 15
> Tilmeldt: 22. jun 2012, 11:12

malou85
Guddommelig
Guddommelig

Indlæg af malou85 » 9. jan 2014, 14:52

Kære herpesdater!

Jeg forstår godt, at du gerne vil have folk ind på dit datingsted.

Men især i denne tråd nævner trådstarter intet om kærlighed, forhold eller sex. Derfor kommer dine indlæg, som det ofte gør, til at fremstå som reklame.

Jeg synes, du skal oprette en tråd til dit emne og derigennem skabe reklame omkring dette site. Jeg tror desværre, at du får den modsatte effekt af din nuværende fremgang. Det fremstår meget offensiv, hvilket jeg desværre tror har en negativ virkning.

Hvad med at du skriver det i de tråde, hvor de direkte har relevans? Hvor det kan kobles med emnet - det virker meget mere naturligt :)

Spørger man om ernæring eller fysiske men af sygdommen, så virker det for en totalt ligegyldigt med dating :)

Bare en opfordring herfra, da jeg bestemt bifalder den mulighed, det skaber via sitet, men jeg synes, du kunne overveje din fremgangsmåde :)

mvh Malou

gæst

Indlæg af gæst » 25. apr 2017, 15:22

Det kunne være fedt, hvis dem i denne her tråd med nerve generne ville følge op på deres historie,og hvordan det går dem.
Jeg lider selv af nervesmerter, og det har stået på i 5 måneder og er ved at blive sindsyg af ikke at vide om det nogensinde stopper.
Please respons i denne her tråd!!!

Besvar