Slettet

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Lisa
Indlæg: 4
Tilmeldt: 27. jul 2013, 10:54

Slettet

Indlæg af Lisa »

..............
Senest rettet af Lisa 12. mar 2014, 16:14, rettet i alt 1 gang.

Lisa
Indlæg: 4
Tilmeldt: 27. jul 2013, 10:54

Slettet

Indlæg af Lisa »

...............
Senest rettet af Lisa 12. mar 2014, 16:14, rettet i alt 1 gang.

hejsa

Re: Ny ikke-offentlig Facebook gruppe for os med HSV 1 & 2 ;

Indlæg af hejsa »

Det kunne også være, at der er nogle af os, som ikke er på facebook, og ikke ønsker at være det, på trods af pres fra dig. Og kom nu ikke og sig, der ikke er noget pres, samt at den ny facebookside ikke er ment som en konkurrent til denne side.

Bare det, at du siger, der allerede er samlet en gruppe i det lukkede forum/facebookside, så derfor er der ingen grund til at holde sig tilbage, hvis man tøver. Det er pres, så det gør noget. Samtidig er det også et forsøg på at hive alle medlemmerne af dette site over på din facebookside.

Det kunne jo rent faktisk være, der er nogen som ikke ønsker at blive en del af facebook, men foretrækker dette forum. Og det er derfor, der ikke er blevet reageret på dine PB invitationer.

martin33
Indlæg: 1
Tilmeldt: 1. sep 2013, 21:31

Re: Ny ikke-offentlig Facebook gruppe for os med HSV 1 & 2 ;

Indlæg af martin33 »

"sjov" holdning at have til et fint initiativ, som iøvrigt er helt og aldeles bundet op på FRI VILJE. Det er jo ikke som om at brugerne af facebook "stjæler" medlemmer fra denne side. Helt ærligt.

hejsa

Re: Ny ikke-offentlig Facebook gruppe for os med HSV 1 & 2 ;

Indlæg af hejsa »

Som sådan synes jeg også det startede ud som et fint initiativ. Men hvis folk efter et stykke tid, og den megen reklame, der er gjort for den facebookside, stadig vælger ikke at melde sig til, så bør dette respekteres. Så kan man tale om fri vilje. Det andet, det med, der bliver nævnt, man skal bare kigge forbi, hvis man tøver, fordi der allerede er samlet en gruppe med flere medlemmer, der begynder det at tangere over i gruppepres for at blive en del af denne facebookside.

Så som nævnt, at initiativet i starten var godt, og der har sikkert ikke været nogle bagtanker med det, men når der begynder at udøves et vist form for pres på de resterende brugere af dette site, for at blive medlemmer af facebooksiden, så begynder jeg at få mine tvivl om denne såkaldte frie vilje, du så smukt nævner. Det har i hvert fald været svært ,ikke at blive opmærksom på, der er blevet oprettet denne facebookgruppe, og så længe det bare var almindelig reklame for den, så kunne man stadig tale om den frie vilje, og en smuk tanke. Der hvor en nærmest hårfin grænse krydses, er der hvor det ikke længere respekteres, hvis man ikke er interesseret i at være en del af denne facebookgruppe, men direkte bliver opfordret (for at sige det pænt) til at blive medlem af den hvis man endnu ikke er det.

Nej, facebook "stjæler" ikke medlemmer, hvilket jeg heller ikke har påstået. Jeg går ikke ud fra, at de som allerede er medlemmer, melder sig ud. Jeg påpegede blot, at facebooksiden er på vej til at blive en konkurrent til denne side. For når man, som stifteren af gruppen nævner, er mere på FB end herinde, og er medlem af denne gruppe, så er der overvejende sandsynlighed for, at hovedparten af alle indlæg vil blive "postet" i FB-gruppen og, der ikke vil komme ret mange indlæg på denne side. Dette selvom medlemstallet på denne side vil ligge stabilt.

Ananas
Indlæg: 7
Tilmeldt: 10. okt 2011, 18:02

Re: Ny ikke-offentlig Facebook gruppe for os med HSV 1 & 2 ;

Indlæg af Ananas »

Har ikke modtaget noget link?

Arenze86
Guddommelig
Guddommelig
Indlæg: 135
Tilmeldt: 25. aug 2008, 21:17

Re: Ny ikke-offentlig Facebook gruppe for os med HSV 1 & 2 ;

Indlæg af Arenze86 »

Har inviteret dig til gruppen :)

athanaziaz
Indlæg: 1
Tilmeldt: 28. jan 2014, 21:31

Re: Ny ikke-offentlig Facebook gruppe for os med HSV 1 & 2 ;

Indlæg af athanaziaz »

Findes den stadigvæk ?

Lisa
Indlæg: 4
Tilmeldt: 27. jul 2013, 10:54

Slettet

Indlæg af Lisa »

---------------
Senest rettet af Lisa 12. mar 2014, 16:15, rettet i alt 1 gang.


Besvar