Er jeg i udbrud igen?

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Gudrun
Indlæg: 1
Tilmeldt: 14. aug 2013, 20:09

Er jeg i udbrud igen?

Indlæg af Gudrun »

Hej,
Jeg blev for lidt over et år siden smittet med herpes af min daværende kæreste. Han var tilmed en nar der behandlede mig virkelig dårligt, så der går næsten ikke en dag hvor jeg ikke fortryder den skæbnesvanger dag hvor jeg mødte ham! :(

Nu til mit spørgsmål..
Mit første udbrud var rigtig smertefuldt, og efter det fik jeg gentagne gange et udbrud ca. hver måned.. Tror jeg. Jeg har været meget angst og nærmest paranoid og gik til lægen ved den mindste mistanke, hvorefter jeg blot fik piller (Boede i London på daværende tidspunk og der blev der ikke stillet så mange spørgsmål, da de havde mig i systemet). Derfor har jeg ikke styr på, om jeg blot overreagerede eller det rent faktisk har været udbrud. Sidenhen gik jeg på en pille-kur, hvor jeg i næsten 6 måneder ingen udbrud havde. Det var skønt, og jeg besluttede mig for at prøve uden piller. Straks fik jeg et nyt udbrud - tror jeg.. Det svier ikke, men har bare en mærkelig følelse dernede. Som om det klør, og jeg føler mig "våd" imellem benene. Ikke som betændelse der driver ud, men bare som om at jeg er rigtig våd.. jeg har ingen knopper, men det føles som en snurren. Kan ikke finde ud af, om jeg overreagerer, eller om det rent faktisk ER et udbrud? Sidst jeg "følte" det, tog jeg noget medicin 2 gange om dagen i 5 dage, og så stoppede det. Men nu, allerede efter en uge, føles det som om at det er tilbage... Det kan da ikke være rigtigt at det kommer med så kort interval, kan det? Har andre prøvet det, eller er det bare mig der overreagerer?

Arenze86
Guddommelig
Guddommelig
Indlæg: 135
Tilmeldt: 25. aug 2008, 21:17

Re: Er jeg i udbrud igen?

Indlæg af Arenze86 »

Hej

Altså i starten fik jeg fik jo udbrud igen konstant. Så 1-2 dage efter jeg stoppede med pillerne var jeg på den igen. Så det er ikke utænkeligt at du får et udbrud igen. Det var måske en ide at finde ud af hvad der trigger det; stress, hormoner, en type af mad/drikke osv., så har du en større chance for at forhindre det.

Man jeg godt få mere udflåd ved udbrud, hvilket er temmelig irriterende.

Besvar