Venter bare :-)

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Star
Bidrager
Bidrager
Indlæg: 12
Tilmeldt: 19. feb 2013, 14:30

Venter bare :-)

Indlæg af Star »

Jeg allesammen, dette opslag er primært til de nye herinde som kommer herind død fusteret og ked af det...

Fat mod :-), jeg blev selv smittet for ca. 2 måneder siden og var HELT nede i kulkælderen og fik en psykologhenvisning...

men efter lidt over 1 uge (måske 2) forsvandt mit udbrud og jeg har ikke set noget til det siden, jeg er selvfølgelig opmærksom på jeg ikke har trusser der sidder og genere i huden og er selv typen der konstant får svamp så derfor er jeg mere opmærksom...men men mit udbrud kom grundet overskueligt meget stress gennem et helt år, det var simpelthen min krops måde at sige fra på så lyt til jeres krop og husk at sige fra når tingene bliver for meget.

men kosten er ikke anderledes, spiser godt nok vitaminpiller nu og massere grønsager, men altså jeg spiser stadig massere nødder og chokolade og slik uden problemer, mit liv er ikke anderledes og selvom det lige i øjeblikket måske virker som en laaaaang udsigt så må i bare huske at dette ikke skal styre jeres liv overhoved :-)

Star
Bidrager
Bidrager
Indlæg: 12
Tilmeldt: 19. feb 2013, 14:30

Re: Venter bare :-)

Indlæg af Star »

Så var den der.... 2, 5 måned siden første udbrud, med en chef der konstant er på nakken af mig med en mulig fyreseddel og SKAT der også begyndte med deres pjat .... ja så bingo og dette har været uanset sund kost, træning og vitaminer... ihhhhh.. hader bare man kæmper så meget og alligevel dukker det op... har ingen varsler fået overhoved .. har ikke engang hævede lymfekirler eller nogen bestemt følelse i kroppen... meget mærkelig

Gæst

Re: Venter bare :-)

Indlæg af Gæst »

Ej, hvor det nederen at høre at du har fået udbrud igen.. Men så ved du da, at det provokeres af stress.
Du skriver dit første udbrud kom grundet stress? Bare ud af det blå? Det burde da smitte gennem hudkontakt med virus?

Jeg blev smittet for over et halvt år siden pga. Ubeskyttet sex ( et one Night stand jeg fortryder så inderligt). Jegvhar heldigvis ikke haft udbrud siden og jeg tjekker mig selv hver dag og mærker efter om noget føles som rifter eller blærer. Men alligevel er jeg så bange for at smitte andre. Jeg har jo læst om den der 5 % risiko for at smitte selvom det ikke er i udbrud.. Hvad er din kommentar til det?

namil82
Indlæg: 6
Tilmeldt: 13. jul 2013, 13:41

Re: Venter bare :-)

Indlæg af namil82 »

Gæst skrev:
> Ej, hvor det nederen at høre at du har fået udbrud igen.. Men så ved du da,
> at det provokeres af stress.
> Du skriver dit første udbrud kom grundet stress? Bare ud af det blå? Det
> burde da smitte gennem hudkontakt med virus?
>
> Jeg blev smittet for over et halvt år siden pga. Ubeskyttet sex ( et one
> Night stand jeg fortryder så inderligt). Jegvhar heldigvis ikke haft udbrud
> siden og jeg tjekker mig selv hver dag og mærker efter om noget føles som
> rifter eller blærer. Men alligevel er jeg så bange for at smitte andre. Jeg
> har jo læst om den der 5 % risiko for at smitte selvom det ikke er i
> udbrud.. Hvad er din kommentar til det?

Jeg vil lige hoppe ind med en kommentar til dig spørgsmål.
Jeg har KUN smittet EN og det var ved mit første udbrud som jeg først fik lang tid efter at jeg var blevet smittet (af en jeg desværre stolede på).
Siden har jeg haft adskellige sexpartnere og har ikke smittet en enste, men jeg har også været frygtelig påpasselig og har spist piller så snart jeg kunne mærke noget prikke, har brugt creme osv.
Selvfølgelig skal man passe meget på, men hvis man er omhyggelig og lære sig selv godt at kende mht til at lære symptomer og reaktionsmønstre at kende, så tror jeg man er langt.

Besvar