Rækkefølgen

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Gæst2630

Rækkefølgen

Indlæg af Gæst2630 »

Jeg fik konstateret herpes virus 2 for en lille måneds tid siden & tænkte at jeg ville gå baglæns - har haft et lidt turbulent sex liv med partner ( hvilket jeg kunne slå mig over p***** for ), men nu det en fakta så jeg kontaktede den sidste jeg var sammen med & hun blev testet af sin læge, men kommer ud som clean, hvordan kan det være, var sammen med hende 27 sep. & jeg fik første udbrud 5-6 okt. Hvilket var fuldstændigt sindsygt, har aldrig prøvet noget lignede, vil ikke engang ønske min værste fjende får dette :)

Anyways, hun var clean, går man så bare længere tilbage eller hvad er proceduren ?

Hjælp

Star
Bidrager
Bidrager
Indlæg: 12
Tilmeldt: 19. feb 2013, 14:30

Re: Rækkefølgen

Indlæg af Star »

Hej..

Lad være med at bruge tid på at finde ud af hvem du kan være blevet smittet af fordi du kan lige så godt være blevet smittet af den aller første du har været sammen med, denne virus kan ligge og "sove" i din krop og pludselig komme i udbrud ved stress eller noget andet der har haft nedsat dit immunforsvar.

Det vigtigeste er sådan set at du nu lærer at tage ansvar over p...... og beskytte andre mod at blive smittet, husk at bruge kondom og lad være med at have sex hvis du har udbrud men det kan sagtens være du aldrig ser noget til det igen, bare vær opmærksom på ikke at stresse for meget og spis evt, vitaminpiller.

ang. din veninde så kan du være heldig at hun har ramt dig lige i en periode hvor du ikke har smittet hvilket lyder vildt men nogen læger mener jo man kun smitter 5 % af tiden og ellers kun i udbrud, men det er der delte meninger om, så den diskussion kommer vi ikke ind på, men det er vigtigt du ikke ser det her som en kønssygdom men mere som et forkølelsessår der sidder et drøn uheldigt sted og som er død generende men ikke farligt :-)

Besvar