Føler mit liv er ovre...

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Gæst

Re: Føler mit liv er ovre...

Indlæg af Gæst »

Hvis du informeret om at du har herpes INDEN du er sammen med en partner sexuelt, så vil jeg mene, at ansvaret er flyttet fra dine skulder og vedkommende selv må afgøre, om han/hun vil tage den lille risiko der kan være. Jeg mener stadig, at man skal tage sine forholdsregler mht udbrud og mht brug af kondom, men har du informeret, så kan du altså ikke gøre mere. Så har vedkommende fået lov at vælge, det er vi nok flere andre, der aldrig har fået lov at gøre.

Star
Bidrager
Bidrager
Indlæg: 12
Tilmeldt: 19. feb 2013, 14:30

Re: Føler mit liv er ovre...

Indlæg af Star »

Prøv at se det på en anden side... prøv at se det her som ikke at være en kønssygdom men en virus..

Virus som f.eks HPV... jeg har HPV og danner små knuder i huden "dernede" pga det, de er fjernet gentagne gange og sendt til undersøgelse men lige til at starte med troede jeg det var kønsvorter og mit liv gik helt i sort på trods af fast kæreste.
Men men men... min kæreste fik jo ikke disse knuder?? Hvorfor? .. jo fordi hans krop reagerede bare ikke på samme måde på denne HPV som jeg gjorde.. og det er det samme med herpes.. der er massere mennesker der bærer virussen men ALDRIG finder ud af det fordi det aldrig går i udbrud og så er der nogle som os hvor immunforsvaret ikke helt er stærkt nok til at holde det nede men det er vigtigt du holder op med at se det som en kønssygdom men som en virus i kroppen og du kan i princippet have gået med den hele dit liv og hvis ikke du havde fået et udbrud havde du aldrog vidst det og måske fortsat dyrket sex.. så hvorfor stoppe bare fordi din krop fortæller dig at du skal lære at mærke hvornår du har brug for hvile:-)

Mit udbrud kom da jeg inden for et år blev droppet af kæresten har flyttet 2 gange og skiftet job 2 gange og stoppede på pencillin efter et år og så blev ramt af hansbetændelse og influenza samtidig så kunne min krop ikke mere.. og jeg har bare lært nu at jeg skal stresse ned så ser jeg intet til det.

Håber dette hjalp dig en smule... og bare rolig. . Din sorte tid går meget hurtigere over hvis du blot acceptere det og forstår det jeg skriver

Besvar