Erfaringer til 25 årig

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Fortvivlede

Erfaringer til 25 årig

Indlæg af Fortvivlede »

Hej.... ung pige på 25 år er netop blevet konstateret ejer at herpes genitalis.

og med dette følelsen af enden på mit liv, mit spørgsmål er at jeg havde det ingen andre steder end et lille sår ved urinrøret, jeg har ikke haft de store alvorlige bivirkninger, fik influenzaturen 4 dage efter min formodede smitte, og har smerter når jeg tisser, ellers syntes jeg ikke jeg har de store problemer, hører jo om folk med fuldstændige symptomer.

Mit spørgsmål er... hvordan undgår jeg lige det smitter til andre dele dernede?

En anden ting er , oralsex?, total no go resten af livet?,

Jeg havde forkølelsessår som meget ung og min mor har rigtig tit forkølelsesår ved munden og jeg har haft kærester med forkølelsessår ved munden, men hvorfor er jeg ikke blevet restistent for nr2 så?, jeg har jo aldrig forkølelsessår ved munden mere.

kan slet ikke forenige mig med denne sygdom, og jeg ved ikke hvordan pokker jeg skal komme videre herfra da jeg absolut ikke kender nogen der har herpes, og derved har følelsen af at blive udstødt fra mængden

Arenze86
Guddommelig
Guddommelig
Indlæg: 135
Tilmeldt: 25. aug 2008, 21:17

Re: Erfaringer til 25 årig

Indlæg af Arenze86 »

Tænker det også var dig jeg har svaret i den anden tråd???

Du undgår smitte til andre steder ved at lade være med at pille i dine udbrud, og have hygiejnen i orden - simpel sund fornuft :)

Min forlovede og jeg har en ganske almindeligt sexliv (i udbrudsfrie perioder), så oralsex er ikke udelukket.

Ved ikke hvor du kommer fra, men hvis du opretter en bruger herinde kan du skrive en privat besked til mig, og så kan vi evt. finde ud af at mødes og snakke lidt om det hele. Det er vi nogle stykker der har gjort før, og det er super hyggeligt, og så ved man at man ikke er alene i verden :)

Besvar