Er herpes lig med ingen oralsex?

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Gæst

Er herpes lig med ingen oralsex?

Indlæg af Gæst »

Jeg er en kvinde på 20 år og blev smittet for 1,5 måneds tid siden... Aldrig har jeg fortrudt et ubeskyttet one Night stand så meget! Men efter at have kigget på dette forum, er det dejligt at se jeg ikke er alene i verden med den (lorte!) sygdom.


Jeg er single, og er helt med på at sex fremover altid er med kondom, indtil jeg finder en potentiel kæreste. Jeg er indstillet på at fortælle det, for han skal have det valg som jeg ikke fik (selvom jeg bliver utrolig ked af ved tanken om at blive forladt pga. Herpes - hvad er jeres erfaringer med dette?

Og hvad med oralsex? Jeg er jo så utrolig bange for at smitte nogen... Hvad er jeres erfaring? At undgå at modtage oralsex indtil fyren ved sandheden? Det er ellers noget jeg nyder, og jeg er bitter og ked af det over at herpes skal tage dette fra mig... Jeg har jo ikke lyst til at fortælle, hvad jeg fejler til en random dude.

Og hvad med jer, der er i et forhold? Fungerer det for jer at have oralsex, når herpes ikke er i udbrud? Eller har i alligevel smittet nogen på den måde?

Besvar