Herpes genitalis med compeed forkølelses plaster på?

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Gæst

Herpes genitalis med compeed forkølelses plaster på?

Indlæg af Gæst »

Hej,

Jeg er bekymret for at jeg måske har fået Herpes Genitalis. Jeg var sammen med en pige her forleden der havde et forkølelses sår på munden, men hun havde et compeed forkølelses plaster på. Dum og uforsigtig som jeg var, gav hun mig oral sex uden gummi, da jeg havde læst et sted at man godt kunne kysse med sådan et plaster på, og gik udfra at det var det samme med oral sex. Dagen efter følte jeg mig så lidt sløj, og begyndte at bekymre mig for om jeg måske havde været uheldig at blive smittet alligevel. Jeg opdagede så senere at jeg havde et lidt rødligt område på undersiden af penis, og blev virkelig bange, og har siden ikke turdet kigge om det er blevet værre. Hun havde piercing i munden, så det kan være at det er den der bare har gjort min hud lidt øm og rødlig.

Mine spørgsmål går så på:

1. Er der nogen der ved, eller har erfaringer med at man godt kan blive smittet selv med et compeed plaster på?
2. Kan jeg virkelig allerede have influenza agtige symptomer og rødlig hud på penis dagen efter af herpes genitalis?


På forhånd tak

Gæst

Re: Herpes genitalis med compeed forkølelses plaster på?

Indlæg af Gæst »

Indtil videre ser det ud til at jeg har været heldig. Jeg har ihvertfald ikke haft et udbrud i over 2 uger nu, hvilket jeg er utrolig lykkelig for! :D

Besvar