Lige fået besked - hvem smittede mig ?

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Ukendt

Lige fået besked - hvem smittede mig ?

Indlæg af Ukendt »

Marts 31st, 2007 at 9:20

Jeg har lige fået at vide at jeg har type 2. det knækkede mig fuldstændig i går.. drak mig meget fuld og opførte mig dumt.. endte med at jeg brød sammen og græd meget. jeg har læst hvad i har skrevet herinde, og det har hjulpet mig med ikke at være vildt ked af det. det hjælper ret meget at læse at man sagtens kan leve et normalt liv og ha sex selvom man har fået konstateret en sygdom der har en effekt på resten af ens liv. hvad der plager mig mest er at jeg kan ha haft det i meget lang tid og kan ha smittet sexpartnere med det uden at vide det. min samvittighed er ret dårlig nu og i sær overfor ham jeg ser i øjeblikket. han kan ha givet mig det, men stadig også omvendt.. han snakkede med sin læge som bare sagde han ikke havde noget uden at tjekke ham. men han ringer heldigvis på mandag og insistere på at få taget en blodprøve.
jeg har også ringet til forrige partnere og fortalt om sygdommen og de siger de ikke har noget, men har selvfølgelig opfordret dem til at få taget en blodprøve. hvilket jeg håber de gør, så jeg på en måde kan få opklaret hvem der kan ha smittet mig.
som i nok kan læse, er jeg forvirret og føler mig dum. dette burde jo ikke ske for mig. jeg håber de finder en vaccine meget snart. og de må gerne bruge mig i forsørget på at finde den.

Besvar