Hvad kan stille smerten?

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Jakob

Hvad kan stille smerten?

Indlæg af Jakob »

Februar 28th, 2007 at 0:46

Jeg har fået konstateret herpes nu her. Jeg stoler skam på at mine piller virker. Jeg er kommet meget for sent igen så min penis er.. ja.. meget angrebet så ville høre om der ikke findes andet end panodiler der kan dulme smerten?? Skriv endelig til mig

...

Re: Hvad kan stille smerten?

Indlæg af ... »

Kan godt se at dette er et gammelt indlæg, men hvis det på nogen måde kan hjælpe andre kan jeg anbefale at købe noget lokalbedøvende, man kan få det i håndkøb på apoteket og det koster ikke særlig meget.
Jeg er næsten lige blevet smittet med herpes efter at min kæreste havde et forkølelsessår på læben, så er nu i mit første udbrud, og har aldrig oplevet noget værre, er virkelig hårdt ramt. Det at skulle på toilet er simpelthen det værste, det svier så meget at jeg begynder at græde, så har derfor købt noget lokalbedøvende og smører det på når jeg mærker jeg skal tisse og så venter jeg 5. min , tænder for bruseren og så tisser jeg i badet, mens jeg skyller med varmt vand, hvilket har hjulpet mig rigtig meget. Jeg bruger det lokalbedøvende hele tiden, mest om natten da jeg græd hele natten fordi det gjorde så ondt og ikke fik noget søvn, og jeg synes det hjælper. Plejer at smøre det på udbruddet med et stykke vat og så tager jeg et bind på hvor jeg også smører det på bindet, og så kan jeg faktisk næsten have en normal hverdag hvor jeg kan passe mit arbejde og gå rundt uden at det gør for ondt.

Håber at det kan hjælpe nogen.

Besvar