Smittet uden han havde udbrud ?

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Lau

Smittet uden han havde udbrud ?

Indlæg af Lau »

Marts 13th, 2006 at 21:56

I skriver ikke nogen om, at det gør afsindig ondt og skamlæber m.v.v hæver.
Jeg har fået herpes og har bare grædt, så ondt gør det. Har fået en ven, men ellers ikke været i seng med nogen i 11 år - det samme for ham, bortset fra en han har kendt før mig - men han har ikke nogen symptomer.
Så han må jo være smittebærer uden selv at være smittet.
Jeg blev enke som 41 årig og har slet ikke tænkt på smitte ved af finde en ven.

Tulle

Re: Smittet uden han havde udbrud ?

Indlæg af Tulle »

Jeg blev alene da jeg var midt i 30'verne. Fik efter et ½ års tid en ny ven. Da vi havde været sammen i et års tid fik jeg mit første udbrud som var meget voldsom og særdeles slem og varede ca. 1 måned. Jeg havde det OVERALT forneden - også i urinrøret så jeg næsten ikke kunne tisse. På ballerne fik jeg det også. Det gjorde afsindig ondt og jeg led og led. Min ven havde aldrig haft et udbrud og her 9 år efter har han stadig ikke haft et. Til gengæld har hans ekskone udbrud på ballerne. Altså må jeg gå ud fra at min ven at smittebære uden selv at have haft udbrud. I starten fik jeg af og til tilbagevendende udbrud men det blev sjældnere og sjældnere og udbrudene blev svagere og svagere. Når jeg har udbrud nu er det næsten altid det samme sted på den ene balle og der kan gå måneder imellem. Lige nu døjer jeg dog med tilbagevendende udbrud. Jeg har erfaring med at Longo Vital kan holde udbrudene helt væk, så det har jeg lige købt mig, da immunforsvaret åbenbart er langt nede lige nu.

Gæst

Re: Smittet uden han havde udbrud ?

Indlæg af Gæst »

Hej.
Jeg er også blevet smittet af en, der ikke havde udbrud. Har haft et par kærester efter jeg blev skilt for flere år siden, og fik første udbrud for lidt over et år siden. Ingen af dem jeg havde været sammen med de år jeg var alene havde haft udbrud. Ja så skullle vedkommende da lyve, for alle er blevet spurgt ind til det, inden vi efter en tid havde smidt kondomet. Så jeg blev altså også smittet af en uden symptomer.
Havde jeg vidst nu, at man kunne blive smittet af en der ikke engang havde haft symptomer, så var gummiet aldrig blevet smidt....sådan kan man være så bagklog. At jeg så har haft nærmest kroniske symptomer siden jeg blev smittet, det er vel skæbnen.

Besvar