Har fået et udbrud under venstre arm

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Ingo

Har fået et udbrud under venstre arm

Indlæg af Ingo »

Marts 13th, 2006 at 7:59

Jeg har igennem mange år haft herpes udbrud, cirka hvert halve år, fortrinsvis på numseballerne, hvilket har været meget smertefuldt.
Nu har jeg for første gang fået et udbrud under venstre arm, cirka hvor ribene holder op, og det er godt nok smertefuldt, på den måde, at det giver nogle jag konstant indad, så man går og bliver bange, fordi man tror det er noget helt andet, hjerte og deslige. Jeg er kommet i midicinsk behandling, med noget der hedder, Aciclovir Hexal 800 mg.

Mit spørgsmål er, om der nogen grund til bekymring, er behandlingen den rigtige, for jeg er godt nok urolig, og har det mærkeligt, jeg piver aldrig over noget, men dette udbrud har gjort mig bange.

Den ulykkelige

Re: Har fået et udbrud under venstre arm

Indlæg af Den ulykkelige »

Jeg er en mand på 51 som lige har fået konstateret herpesvirus i kroppen.
Jeg har nøjagtig de samme symptomer som dig. Det er som om man er solskoldet fra brystegionen op under venstre armhule og om på skulderbladet. Og så kommer de nogle ubehagelige JAG, indadrettet under venstre bryst. Jeg var også bange for mit hjerte. Jeg får i øjeblikket Aciclovir 800mg. Og nu en uge inde i forløbet, er det næsten væk. Ydermere har jeg har i flere år døjet med en mærkelig penis. Pludselig klør den, eller den bliver rødplettet og forhuden hæver, dog uden at der på nogen som helst tidspunkt, har været tegn på blærer.

Jeg tror ikke den har været ret meget normal de sidste par år. Og nu dette udbrud, uden synlige tegn på huden. Har jeg haft herpes i al den tid ?? Hvordan går det imellemtiden med dig.. ?
Til alle andre, er der flere der har de samme symptomer ?

Besvar