Hvorfor er der ingen kur ?

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Ukuelig optimist

Hvorfor er der ingen kur ?

Indlæg af Ukuelig optimist »

Hej
Jeg har selv haft herpes g siden 1983. I starten udbrud hele tiden, men det tog af og nu kun 2 til 3 gange om året. Desværre blev min kone selvfølgenlig også smittet efter mange år. Det er værre for hende. For oftere udbrud. Bruger herpavir og aciclovir. Lever i øvrigt sundt med masser af motion.

Har lige læst om et middel der hedder oxygen på nettet. De påstår at ved at forhøje oxygen i blodet kan virus ikke eksistere. De har et preparat der hedder B.O.L. Er der nogen der har prøvet det eller er det fup.

Nogen tilbyder også laser behandling mod det. Er der nogen der ved om det hjælper. Ville være rart at kunne dæmpe virusen.

Hvorfor kan man dog ikke opfinde en effektiv kur da 60% af hele jorden befolkning er smittet. Der må være en stor profit for den der kommer først. Er der nogen der ved hvem der forsker i herpes og hvor langt de er kommet.

Ukuelig optimist, men det skulle helst være før vi dør.
Som en sagde forleden dag, jeg har tjent penge nok i mit liv, bare jeg dør inden på tirsdag.

NyGammel

Re: Hvorfor er der ingen kur ?

Indlæg af NyGammel »

Jeg kan desværre ikke svare på noget af det du spørger om, men har haft de samme tanker. Der MÅ da kunne fides en kur snart?! Ingen forskere som har lyst til at blive rige? Det håber jeg.
Det med oxygen har jeg ikke hørt om, men håber det er nye forskningsresultater som er på vej...

Gæst

Re: Hvorfor er der ingen kur ?

Indlæg af Gæst »

Går å tenker/håper på det samme, helt vanvittig at det ikke brukes mer resurser til forskning på dette området:(

davinci

Re: Hvorfor er der ingen kur ?

Indlæg af davinci »

Det ser nu ud som om, der rent faktisk endelig - langt om længe - er ved at ske noget på området

http://www.msnbc.msn.com/id/25511729/

Gæst

Re: Hvorfor er der ingen kur ?

Indlæg af Gæst »

Lad os alle krydse fingre og håbe!!! Tænk om man en gang for alle kunne slippe af med det skidt igen. Tror livet ville ændre sig meget for de fleste af os ramte. Held og lykke til os alle.

Tilfældig fyr.

Re: Hvorfor er der ingen kur ?

Indlæg af Tilfældig fyr. »

Jeg har læst mig frem til at en såkaldt "Ozone Therapy" kan kurere herpes. Jeg ved ikke om det kan, men det er ikke farligt.
Jeg har tænkt mig at spørge min læge og han kender noget til den terapi og evt. kan gennemføre den da jeg lider af Herpes hvilket er super nedern.

http://www.youtube.com/watch?v=r7lszrTJ3NM Her er en video hvor en læge taler om terapien, den er på engelsk men den er nogenlunde til at forstå.

Simon.

Re: Hvorfor er der ingen kur ?

Indlæg af Simon. »

Grunden til at der ingen kur findes er fordi at den dvævelske virus gemmer sig bag nerverne :( Jeg har ikke mistet håber om at der måske kommer en kur.

herpie

Re: Hvorfor er der ingen kur ?

Indlæg af herpie »

Vil du ikke lige skrive en kort kommentar herinde, når du har spurgt din læge om hvorvidt ozone therapy har nogen effekt?

Tilfældig fyr.

Re: Hvorfor er der ingen kur ?

Indlæg af Tilfældig fyr. »

[quote="herpie"]Vil du ikke lige skrive en kort kommentar herinde, når du har spurgt din læge om hvorvidt ozone therapy har nogen effekt?[/quote]
Jo det skal jeg nok. Hvis det virker vil jeg med glæde dele det med andre :)

arhsaasqdaforhelvede

Re: Hvorfor er der ingen kur ?

Indlæg af arhsaasqdaforhelvede »

Lavede lige lidt research på hvordan det ser ud med en kur og faldt over den her (som godt nok er for sommeren 2008, men alligevel viser at der er håb):

Det er ikke meget, men alligevel. De fleste af os kan vel bare godt lide tanken om at vi måske slipper af med det bras engang.

Det er muligt at man snart kan lokke virus ud og sige dræbe den med en helt almindelige gang medicin.
http://www.canada.com/topics/news/world ... f20e4486c4

Besvar