Blev smittet og er nu alene

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Ulykkelige G

Blev smittet og er nu alene

Indlæg af Ulykkelige G »

Kære Alle

Jeg er en 24 årig kvinde der blev smittet med Herpes G i januar 2006.
Jeg blev død syg, men var nyforelsket og livet gik videre - tænkte jeg.

I dag er jeg så gået fra ham der smittede mig. Han anede ikke han havde det og har aldrig nogensinde mærket noget til det! Nå, men nu er jeg så alene og nu kommer vreden, angsten smerten og jeg er i bund og grund død ulykkelig over det.

Jeg ved ikke hvordan jeg skal fortælle det til min næste partner. Er angst for, at blive droppet eller sat i bås. Jeg aner ikke mit levende råd - og jeg føler slet ikke jeg kan håndtere det.

Jeg har ofte udbrud, ved stress, menstraution og tja, bare tit. Jeg er nødt til at spise 2 piller hver morgen og aften a 400 mg (acovir), for at holde det nede og det virker også, men at skulle spise de piller hver dag, forstærker følelsen af, at man er syg og man bliver hver dag mindet om det..
Hvad skal jeg dog gøre???

Ulykkelige G

Re: Blev smittet og er nu alene

Indlæg af Ulykkelige G »

Ps. Ved nogen af jer om det kun smitter ved udbrud? Smitter man naar man er daglig behandling? Eller smitter det bare uanset hvad?

Mr. Jakob

Re: Blev smittet og er nu alene

Indlæg af Mr. Jakob »

Det kan godt smitte uden at du har reelt udbryd. Men samtidig hører jeg også mange der dyrker ubeskyttet sex i raske perioder uden at bringe smitten videre. Tror ikke helt man kan vide sig sikker. Men det er bestemt muligt at dyrke ubeskyttet sex. Jeg har selv været hård ramt og spist mange piller.

Den sidste måned har jeg spist 4 protabs hver dag samt en multivitamin-pille. Og det skaber helt vilde fremskridt nu her efter en måned. Samtidigt med dette spiser jeg en enkelt ac-pille om morgenen. Om en måneds tid stopper jeg også med den og jeg er ret sikker på at jeg er ved at få mit herpes under kontrol.

Protabs og vitaminpille kære kammerater. Det virker ihvertfald på mig. Men virkningen kom altså først efter ca 30 dage. har hørt der kan gå helt op til to måneder.

gjest

Re: Blev smittet og er nu alene

Indlæg af gjest »

Hei.

Fint å lese om andres erfaringer og at en ikke er alene.

Du sier du tar vitamin piller, hva er navnet på dette produktet?

Noen andre som har posetive erfaringer med vitamin piller?

Hilsen ny smittet

Gæst

Re: Blev smittet og er nu alene

Indlæg af Gæst »

Hejsa,
Da jeg blev smittet i december 07 af min daværende kæreste, støvsugede jeg nettet for al slags information om herpes (hold da op, hvor kan ens egen læge bare ikke hjælpe meget med oplysninger). Jeg fandt frem til, at flere havde gjort forsøget med Longo Vital, der skulle være rigtig god mod blæredannelser. Derudover fandt jeg ud af, at stoffet Lysin kan spille en vigtig rolle. Den er indeholdt i mange grøntsager, frugt osv., men det anbefales, at man tager et ekstra tilskud.
Så nu tager jeg 3 x Longo Vital og 2 x Lysin hver morgen - og godt nok er det kun 3 måneder siden, jeg blev smittet, men jeg har heller ikke haft nogle nye udbrud (ikke tydelige i hvert fald da). Jeg fandt frem til en side, hvor man bl.a. kan købe Lysin (den fås åbenbart ikke herhjemme). Mange steder skriver folk om, at kosten kan spille en vigtig rolle - at man f.eks. skal holde sig fra nødder, chokolade og koffein, da det kan fremkalde udbrud, men jeg drikker kaffe hver dag og kan ikke holde mig fra chokoladen - og har dog ikke haft udbrud, så hvem ved, måske er det pillerne, der hjælper - det vælger jeg at tro og krydse fingre for, jeg ikke får et udbrud.

Besvar